Dinsdag hebben we een afspraak bij het cb omdat mijn zoontje dan 11 maanden is. Hij krijgt dan ook prikken, maar die wil ik uitstellen vanwege doorkomende kiezen waar hij erg veel last van heeft Ik neem aan dat dit een goede reden is? Weet iemand dit? Kan ik dan de afspraak helemaal uitstellen of moet ik dan toch komen om te laten wegen etc?
jekunt wel gaan om t elaten wegen de prikken kun je wel een weekje uitstellen maar kiezen kunnen erg lang duren voordat ze doorzijn
Als je kleintje koorts heeft of als je het zelf echt niet wilt stellen ze de prikken wel uit hoor. Tenminste hier wel. Ik heb het zelf nooit gedaan. Ik was altijd blij als het weer achter de rug was!
Jesper moet volgende week de 14 maanden prikjes krijgen, maar ik stel ze uit omdat hij de afgelopen weken af en aan ziek is geweest. Je moet wel bedenken, jij bent de moeder, die prikken zijn niet verplicht.Als jij het niet wilt, dan gebeurt het niet. Ik weet niet of ik ze uit zou stellen voor doorkomende kiesjes, want de tandjes en kiesjes blijven hier maar komen. Dan zou hij nu nog de 11 maanden prik niet hebben gehad.
verplaatsen is vaak geen probleem hoor. Sven krijgt zijn 14 mnd enting met ruim 13 maanden, omdat ik anders heen moet als ik uitgerekend ben. mocht hij er wel op reageren, dan zit ik met een pasgeborene en een hangerig dreumesje, dus dat leek ons niet zo handig. voor kiesjes en tandjes stellen we alleen uit als hij er echt ziek van is met koorts, anders blijven we uitstellen. sinds de tandjes begonnen zijn heeft hij non-stop toch zeker 4 van de 7 dagen last en dan te bedenken dat het grootste deel nog door moet komen maar je moet je eigen gevoel volgen, jij bepaalt wat er met jóuw kindje gebeurd
Wij hebben de BMR ook al máánden uitgesteld omdat er elke keer wel iets is met Sverre. Laatst heeft hij wel de MenC gehad, maar de BMR wilden we woensdag dan eindelijk halen. En nu.. heeft hij ook kiespijn (of hoektand), beetje verhoging, snipverkouden.. Dus of 't dit keer gaat lukken? We'll see. Gelukkig heerst er hier in de buurt geen mazelen, rode hond of bof. We hebben het overigens wel elke keer overlegd met het CB hoor. En voor de BMR kunnen we nu op het inloopspreekuur terecht.
Ik heb het alvast een week uitgesteld, misschien voelt hij zich dan beter. Hij heeft echt heel veel last van zijn kiesjes, iedere nacht is het krijsen. Zo zielig. Hopelijk snel voorbij. Sommige kindjes hebben bijna geen last van doorkomende tanden en kiezen, maar dat is hier helaas niet het geval. Dus ik kijk volgende week wel weer...