Te snel! meisje doe eens rustig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LadyDaisy, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Vicky gaat naar mijn zin iets te hard in haar ontwikkeling.
    Het lijkt pas gisteren dat ik haar voor het eerst vast had.
    En moet je haar nu eens zien:
    Van rug naar buik rollen.
    Met rammelaar spelen.
    Voetjes in mondje proberen te steken.
    Veel verschillende geluidjes maken.
    Van een lepeltje eten.
    Fruit en groente eten.

En dat in maar 4 maanden tijd!
    En er komt nog een hele waslijst aan nieuw dingen die ze gaat leren aan.... :$:p
    Er leuk hoor, maar soms mis ik mijn kleine frummeltje die zo lekker tegen me aan kon hangen.

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Tjah, voordat je het weet is ze 16 en zegt ze: "Mam, ik ga deze zomer met vriendinnen naar Salou!" Brrrr, ahaha

Nee hoor, ze gaat hartstikke lekker met haar leeftijdsgenootjes mee. Hartstikke goed toch? Lekker genieten van al deze ontwikkelingen.

3. LadyDaisy

:D:D oh, ik voorzie al veel botsingen tussen haar en haar vader.
    Die eerste vriendjes... ik heb er nu al medelijden mee ha ha.

Ik geniet er heel erg van, maar af en toe heb ik last van nostalgie gevoelens naar die eerste paar weken.
    Nummer 2 gaan we pas over een paar jaar voor, dus ik moet geduld hebben om weer zo een kleintje vast te houden.

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik herken het hoor. Hoewel ik blij ben dat mijn mannetje 1 is geworden en steeds zelfstandiger wordt, heb ik ook soms nostalgische gevoelens, vooral als ik weer zo'n hummel vasthoud.
    Joh, straks gaat ze kruipen, 1ste woordjes zeggen, lopen en dat is ook allemaal zoo leuk.

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik kan juist niety wachten om al die nieuwe dingen mee te maken! Ik vind het juist zo stoer en leuk wat ie allemaal al kan en gloei van trots om alle nieuwe ontwikkelingen. Af en toe knijp ik mezelf eens hard en besef me dat ik ook wat meer moet genieten van het nu, in plaats van te denken wanneer gaat ie nou eens dit of dat doen... ik vind het ook elke dag leuker worden en hoewel ik in die allereerste weken ook heel erg genoot, vind ik het toch NOG leuker dat hij nu wat meer kan en minder kwetsbaar is!
    de ontwikkeling die jij omschrijft is trouwens volgens mij gewoon heel doorsnee hoor! althans mijn zoontje loopt gelijk op qua dingetjes kunnen. Maar voor je gevoel gaat t vast heel snel he?
    Genieten!

6. keteltje

keteltje Actief lid

27 jul 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik vind het ook zooooo hard gaan, ik kan me de bevalling nog herinneren alsof het gisteren was, en vaak pak ik ook het babyboek met de eerste foto's erbij en dan denk ik: Zag hij er zo uit :(:D?? Ze veranderen ook zoveel van uiterlijk, ik zeg altijd: Ik heb iedere maand een ander kind:p:D.

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik vind het ook zo snel gaan. Waar is die kleine afhankelijke baby gebleven? Ik vind dit staan, kruipen en zitten ook superlief en ik ben zo trots op alles wat hij kan, maar die kleine pop van een paar maanden terug is nu zo veel zelfstandiger en dat mis ik soms gewoon...

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik vind het ook heel leuk dat hij steeds meer dingen leert. Kan uren naar hem kijken hoe hij ligt te spelen in de box :)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Keteltje: iedere maand maar ;)? Hier iedere week, :D Ga straks bij het eerste jaar een fotoboek over het eerste jaar maken en was van plan daar een bladzij in te doen met van elke week een portretfoto, om de ontwikkeling en de verschillen mooi naast elkaar te zien, :)

Maar ik herken dat gevoel helemaal niet. Kan eigenlijk bijna niet wachten tot ze nog wat groter is, maar OK: Thirza pakt dan ook nog steeds iig 2 nachtvoedingen... dat helpt wel om haar groter te wensen, LOL

10. LadyDaisy

@Rozemarijke: 2 nachtvoedingen nog?
    Ja, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je reikhalzend uitkijkt naar het moment dat ze die niet meer wil/nodig heeft. :)

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.812
    4.193
    113
    Begrijp je helemaal. Ik vind het heerlijk dat mevrouw kan staan, kruipen, eten etc maar o,o wat mis ik dat kleine afhankelijke babytje

12. keteltje

keteltje Actief lid

27 jul 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahaha!

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    jah hier oowkal :$

Spullen zelf pakken en overgeven naar de andere hand,,
    Box door draaien,,
    Draaien van rug naar buik en terug,,
    Benen onder de buik en duwen maar! ( komt nog niet vooruit )
    Keuvelen, geluiden maken als een gek,,
    Voeten vast pakken

Liefszz

Deel Deze Pagina