sorry misschien kom ik nu helemaal verkeerd over! ..totaal niet mn bedoeling en ben super blij dat ik jullie hier kan vragen hoe of wat..met adviezen bedoel ik eigenlijk mensen hier in mijn omgeving, die ongevraagd adviezen geven zoals moeders en schoonmoeders .
Naat volg je moederinstinct: doe ik ook, ik pluk wat mee van ieders advies en trek mijn eigen plan. Jij en die kleine moeten zich goed voelen, overigens heb je er nu 2 mooie nachten opzitten dus er gaat iets goed!
thanx maria! het was namelijk echt niet mun bedoeling om te zeggen dat ik me niks aantrek van jullie adviezen! Ben juist enorm blij dat ik dit topic ben gestart! Ga vanavond sinds tijden eens een avondje weg..mn schoonmoeder past op omdat manlief moet werken, vind het enorm moeilijk om haar achter te laten zeker omdat ik bang ben dat ze heel de avond huilt en me dan enorm schuldig voel tegenover schoonmoeder, maar ga het toch eens proberen!
gezellige avond gehad! En mevrouw heeft geen kik gegeven, dus schoonmoeder heeft lekker met dr zitten tutten en ze is lief gaan slapen! Heb zelf nog flesje gegeven om 23.45 uur en vanochtend kwam ze pas om 8.15 uur! Na zn goede avond hou ik mn hart weer vast voor vanaaf hihi
Hallo allemaal! Sorry dat ik even niet ben geweest Druk weekend. Ik heb net even 'bijgelezen'. Naat ik wilde even zeggen dat ons zoontje precies hetzelfde doet. De ene dag heel lief en vrolijk en de andere dag veel huilen. Ook wil hij soms tussen een voeding helemaal niet slapen. Ik hou me ook niet zo aan die tijden hoor! Ik kijk gewoon naar hem, hij geeft zelf aan als hij moe is (gaat hij knipperen met zijn ogen, moet je wel goed opletten), hij geeft zelf aan dat hij honger heeft (hij krijgt ook te veel: vandaag 1050 en hij is pas 6,5 week en krijgt al voeding voor hongerige baby's maar daar drinkt hij niet minder om!). Dus rrr zit er niet echt in. Maar ja als hij niet wil wil hij niet toch?! Heel goed dat je gewoon je eigen gevoel volgt en dat gaat al veel beter toch?