Baby bijna 7 mnd "verveelt" zich steeds vaker.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yossie, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Is dit herkenbaar?

Mijn zoontje van 7 mnd kan zich steeds minder goed zelf vermaken, bijvoorbeeld in de box of op het speelkleed. Soms gaat het goed, maar als hij mij ziet wil hij echt met mij de kamer rond en alles bekijken en aanraken. Soms kan hij nog geen minuut zonder mij... Alsof hij zich verveelt want als ik hem dan bijvoorbeeld bij mijn ouders in de box leg, met anders speeltjes vind hij dat wel prima. Zal vast een fase zijn. Nadat ik weer nieuwe speeltjes in de box heb gelegd gaat het trouwens weer een stuk beter;).

Ik merk ook dat hij eigenlijk zichzelf wil verplaatsen, maar dat kan hij niet dus hij "gebruikt" mij daar een beetje voor, haha. Hij grijpt nog meer als eerst naar alles en wil alles waar we langs lopen aanraken (en in zijn mond proppen).

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.841
    3.630
    113
    Oh ja, alsof ik dit zelf heb geschreven, al een paar weken hier precies hetzelfde. Zal de leeftijd dan wel zijn :).

Ik verwacht dat hij zichzelf weer beter kan vermaken als hij zichzelf kan verplaatsen of echt goed stevig kan zitten. Nu is het volgens mij vaak frustratie dat hij iets wil wat hij niet kan.

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik ruil ook steeds al het speelgoed..
    Hier hetzelfde geval.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Herkenbaar Nina heeft dat rond die leeftijd ook gehad... Gaat vanzelf weer over al is het soms erg vervelend!

5. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ja is echt de frustratie. Als ze dan kunnen kruipen gaat het ineens weer veel beter!

6. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ik heb ook al de eerste kruipmoves gespot, maar het lukt hem nog echt niet, alleen steeds met zijn knieen onder zijn kont... Maar het is duidelijk hij wil meer dan dat hij kan! Frustratie alom!

Fijn (en vervelend) dat het herkenbaar is! Grappig dat ze allemaal rond dezelfde leeftijd dezelfde problemen hebben;)

Deel Deze Pagina