Iris heeft veel last van haar tweede tandje wat door gaat komen. Bij haar eerste tandje heeft ze hier echt wéken last van gehad (en slapeloze nachten..). Nu vraag ik mij eigenlijk af wat ' normaal' is bij het doorkomen van tandjes: hoeveel dagen/ weken hebben jullie kleintjes last van doorkomende tandjes (gehad)? Liefs Eva
tandjes hier maar weinig last van gehad die waren eigenlijk zo door of ze zaten er al toen we ze ontdekten zo snel ging het kiezen en hoektanden waren pijnlijker en duurder langer we hadden wel een supermiddeltje van de reformwinkel als het wel zeer deed Lucovit Dentalin tandvleesgel dat werkte echt als een trein en hoor van anderen ook dat ze hier veel baat bij hebben gehad
Iedere keer dacht ik als Kim iets had (verkouden, rare poep enz).....nu zullen wel tandjes komen. En afgelopen week was ze vrolijk, niet verkouden, geen bijzonderheden dus en opeens van het weekend twee tanden. Zonder problemen. Dus ik kan je helaas niet verder helpen groetjes bianca
@Sim: Hoe lang heeft Elijah er over gedaan (dus hoe lang last van gehad) voor dat de tandjes door waren?
Mijn zoontje is nu 15 maanden, en heeft heel erg veel last als hij tanden krijgt is daar echt wel 4 weken mee zoet, niet willen slapen, echt maar 8 uurtjes op een dag. Super vervelend noem maar op. hij heeft nu 4 boven tanden 4 onder tanden, 2 hoektanden en 4 kiezen, ben nu bezig met die 2 hoektanden dan nog die andere twee en dan hoop ik er ff af te zijn voorlopig Iemand tips? Hoop dat jou kindje er niet zo'n last van heeft en zo lang want het is slopend liefs rian
Mijn kleintje is 3 maanden, en volgens mij zitten er ook tandjes door te komen, je ziet echt al een wit puntje en hij kwijlt heel erg, stopt alles in zijn mond, ineens luieruitslag. Ben benieuwd!
ruben heeft hier sinds van de week ook last van. 1e tandje is nu door en het 2e tandje zit er aan te komen. slaapt een stuk minder en zit overal op te kauwen, en kwijlt als een gek. wij hebben wel gengigel in huis, maar hij lijkt er weinig last/pijn van te hebben. dus heb ik nog niet gesmeerd. succes!
Norman heeft al weken een hard puntje in zijn mond maar komt nog niet echt door, hij kwijlt wel heel erg
Ben benieuwd hoelang het gaat duren eer de tandjes erdoor zijn. Sinds een paar dagen zeurt en huilt Elena veel.Tis echt meer zeuren. Ze heeft sinds 2 dagen luieruitslag,steekt alles in haar mond,bijt op mijn vinger,speen van de fles,en de kwijl druipt langs haar mond af Ook zijn haar wangetjes rood. Ik zie hier wel een puntje doorkomen en dat stukje tandvlees is enorm wit. Ben iets gaan halen om op haar tandvlees te smeren want mijn kleine meid ziet er echt vanaf.
wat ik iets hierboven zei.....Lucovit Dentalin tandvleesgel van de reformwinkel echt een supermiddel heb het aan heel veel mensen aangeraden en het hielp echt supergoed bij hun kindjes ik smeerde het vaak op het tandvlees voor het naar bed gaan deed ik dat niet dan huilde hij en met dit spul niet gebruik het nu zelfs nog met zijn laatste doorkomende kiezen
Lieve heeft nu net 2 tandjes door maar heeft er weinig last van gehad eigenlijk. Wel wat chagerijniger dan normaal maar meer niet. Bijtring in de koelkast leggen en t dan aan je kindje geven als ze wakker is en speelt geeft wat verlichting op de plaats waar het tandje door komt
onze kleine heeft helemaal nog geen tandjes, vraag me ook eigenlijk af wanneer ze door gaan komen hahaahahah, soms is hij wel wat hangerig en kwijlt hij wat meer maar ik voel en zie nog geen tandjes doorkomen.
Bij Chenoa heeft het bij de eerste 2 tanden meer dan 2 weken geduurd voordat ze weer de oude was. Ze spuugde, at en sliep slecht, wilde geen melk drinken. Kortom ze had er erg veel last van. We denken dat ze nu weer tanden krijgt want ze heeft weer dezelfde symptomen.. Alleen het spugen dan niet maar wel af en toe kokhalzen en verhoging..