huilbaby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EvdP, 11 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. odet

odet Niet meer actief

hier ook 1 die 7 weken heeft gehuild, nou, je wil niet weten wat ze in het ziekenhuis allemaal gezegt hebben wat de oorzaak kon zijn (waarbij meerdere malen gezegt is dat ik het huilen wel eens kon "voeden" )

2. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    ik dacht dat het wat beter ging na de osteopaat maar het krijsen is weer begonnen en alleen maar erger...s ochtends wil tie een uurtje of anderhalf slapen maar daarna begint het tot de volgende ochtend aan toe...ben met hypo allergene voeding begonnen en een slaapzakje van puckababy gekocht maar niks maar dan ook niks werkt....ik weet het echt niet meer nu en vraag me af wat ik nu nog kan proberen.iemand ideen? Ik zit er zo doorheen en ben nu ook niet meer echt een leuke mama voor mn oudste zoontje van 20 maanden...het huishouden schiet er bij in en voor mn man ben ik ook niet meer zo leuk....Ik zou zo graag es een paar uurtjes willen slapen en van mn mannetje kunnen genieten maar voel me echt wanhopig nu...

groetjes

3. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Wat ben ik blij jouw verhaal te lezen! Zelf denk en hoop ik dat het hier ook zo zal gaan. Dat ik over een paar maanden terugkijk op deze periode en me bijna niet meer kan voorstellen hoe erg het was. Ik doe nu ook helemaal niks. Ben de hele dag met mijn dochtertje thuis, maar krijg geen werk gedaan. Nou ben ik ook geen huisvrouw typetje. Als het straks beter gaat en ik weer aan het werk ben heb ik vast ook veel meer energie voor huishoudelijke taken enzo.

4. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    wat zijn dat voor maagzuurremmers dan?
    hoe moet je die geven?

5. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Goh meid, sorry. Ik ben op bladzijde 1 begonnen te lezen en lees nu jouw laatste reacctie pas! Wat vreselijk dat het nu alleen maar erger is! Hoe vaak ben je nu bij de osteopaat geweest? En heb je nog weer een nieuwe afspraak staan? Als je je geen raad weet moet je gewoon de huisartsenpost bellen, hoor. Hebben wij ook al een keer gedaan. Kan iemand anders even voor je kleintje zorgen zodat jij er even tussenuit kan? In het belang van je kindertjes moet je ook goed voor jezelf zorgen, hoor! Als je er aan onderdoor gaat ben je te laat!

Sterkte.

liefs MJ

6. randi

randi Niet meer actief

ik zou nu bij de ka toch wel eisen naar deftig onderzoek en de nodige medicatie zoals zantac of losec want een baby die zo huilt mankeert gewoonweg iets en heeft pijn

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@EvdP: mja ik heb ook geen idee.. behalve inderdaad onwijs stampvoeten bij een arts :(
    weet dat ze in arnhem een poli voor huilbabies hebben
    waar je uit het hele land ook terecht kan
    misschien kunnen ze daar iets bedenken?
    tis wel een hele stap misschien maar kan me maar al te goed voorstellen dat je inderdaad niet de gezelligste bent op dit moment
    balen zeg :(
    ik was al helemaal blij voor je

@mary jane: ik ben ook geen huishoudelijk typ hoor
    sterker nog.. manlief klaagt regelmatig dat hij zich de vrouw in huis voelt :)
    maar nu doe ik het toch wel regelmatig... kennelijk heeft anne toch wel een soort van permanente "nesteldrang" bij mij losgemaakt :)
    maar toenz e zo huilde.. als ze eenmaal niet-huilend op bed lag.. was het enige wat ik deed op de bank zitten
    niet eens tegen de leuning.. gewoon op het randje
    zitten.. niets minder en zeker niets meer
    zitten.. en doods voor me uit staren.

@maagzuurremmers: die krijg je als je kindje (verborgen) reflux heeft.
    doordat bijv. het slokdarmklepje niet goed afsluit.. stroomt eten terug omhoog
    maar niet enkel eten.. ook maagzuur
    en dat maagzuur gaat onwijs irriteren en pijn doen na een tijdje.
    dat zul je dsu via de huisarts of kinderarts voor moeten laten schrijven.
    vervelende van reflux is dat je het dus niet altijd ziet... en dat dan ook artsen het dus niet zien
    (ze kunnen het wel zien.. dan krijgtj je kindje bromiumpap te eten... )
    gelukkig vond onze kinderarts bromiumpap schadelijker dan de medicatie proberen en dan evt. stoppen als het niet werkte :)

maar het gaat echt over hoor!
    ook al duurt het misschien heel lang
    en je kan er nu alvast geld op zetten.. je houdt het echt wel vol.. dat doen mama's
    dat moet genetisch bepaald zijn ben ik inmiddles uit :)
    dikke kans dat je dan ook wel omvalt als het over is en dus dan ineens hele dagen enkel nog maar wil slapen... maar dat is elemaal niet erg

en even een vrolijke noot: ik vind die fotoos van jaryn echt superleuk :)

8. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    ben net terug van de huisartsenpost en die vrouw kon niet veel doen zei ze...ik daar vreselijk zitten huilen samen met mn zoontje, want kon er ff niet meer tegen...nu heeft ze een afspraak voor me gemaakt voor dinsdag bij de kinderarts, nu maar hopen dat daar wat uit komt...nog 3dagen wachten, maar dat kan er ook nog wel bij....pfff, wat een drama, en echt geen roze wolk voor mij, hoop zo dat ik snel kan gaan genieten...denk er nu over om m een nachtje weg te brengen zodat ik zelf wat kan slapen, maar voel me dan zo schuldig, meer mensen dit gedaan?

groetjes

9. randi

randi Niet meer actief

hem een nachtje weg brengen zodat je wat kan slapen en weer wat energie kan opdoen is een superidee hoor meid dus doen!

en bij de ka op je strepen staan hoor, succes!

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Als jij hem een nachtje weg brengt kan jij er daarna weer tegenaan en dat is alleen maar in het voordeel van je mannetje!

Fijn dat je zo snel bij de KA terecht kunt.

11. Saskia78

@EvdP: normaal moet je vaak 3 weken wachten voor een kinderarts je wil zien.. dus het heeft in ieder geval een klein beetje geholpen :)

en dat wegbrengen is op zich een superidee :)
    enige is dat ik het niet over mn hart kon verkrijgen
    maar als je eventjes geslapen hebt.. dan is de wereld altijd net minder erg he
    dus als jij het wel kan zou ik het zeker doen :)

welk ziekenhuis moet je heen eigenlijk?

12. Saskia78

hier trouwens misschien iets te vroeg gejuigt dat we overal vanaf waren

vannacht een ontroostbare baby

weet nog even niet wat we moeten doen
    of dat komt van het stoppen met die pillen... of dat het gewoon toeval is dat ze al een keer eerder wakker was geweest (maar wel troostbaar) en de nacht ervoor ook 1 keer (wederom troostbaar)
    of dat het komt van de pillen

wij dachten aanvankelijk eigenlijk aan dromen
    maarja.. na dromen zou ze toch wel troostbaar zijn
    heb nu een uur op de bank gezeten en uiteindelijk toch maar weer gezwicht voor de god van de maagzuurremmers en een fles melk.

13. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hi moet zeggen, een kindje van een kennis van em krijgt ook maagzuurremmers (zantac) tegen verborgen reflux. Nog steeds, en hij is 15 maanden!
    Iedere keer als ze afbouwden van de medicijnen, had hij snel weer veel last..
    Dus wie weet toch weer even terug aan de midicatie. Als dat helpt...

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lekker een nachtje uit logeren brengen!
    Tess heeft de eerste 6 weken 8 uur per dag gehuild. Ik was dodelijk vermoeid en zag het echt niet meer zitten. Ze is 2 nachten bij mijn ouders geweest toen ze bijna 3 weken was en het was noodzakelijk. Daarna had ik weer zoveel energie dat ik het vol kon houden. Na 6 weken was het plots over.
    Dus meis, breng hem een nachtje weg, zodat je nieuwe energie kunt opdoen. Succes!

15. Saskia78

@ma2be: mja ze heeft ze inderdaad vanochtend maar weer gekregne
    maar denk dat ik ook even de kinderart bel nog
    weet het oo niet anders...

vannacht weer amper geslapen.. overdag heeft ze er bijna geen last van lijkt het
    maarja.. overdag moet mama werken dus :)

16. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    pff vandaag weer een lange dag gehad...Het begon om 8 uur vanochtend, mn zoontje had toen eindelijk 2 uurtjes geslapen ,heel de dag gehuild,tot nu aan toe nu mn man thuis is...hele dag weer gehuild en mn zoontje van 20 maanden word er ook niet vrolijk van...nu is mn man thuis en ga ik even koffie drinken bij mn moeder want kan er niet meer tegen...Ben blij als het morgenochtend is en ik naar de kinderarts kan, hoop zooo dat tie wat kan vinden...hou jullie op de hoogte en laad me zo bij mn moeder weer even op voor een lange nacht...

groetjes

17. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Boh wat erg zeg. Heeeeeeeeel veel sterkte en laat je maar niet afschepen morgen. Er MOET gewoon IETS aan de hand zijn.

18. Saskia78

succes straks EvdP!

wil op werk niet op het forum.. maar vanavond kom ik zeker even kijken of hij/zij wat gevonden heeft

19. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    nou vanochtend naar de kinderarts geweest en zijn dacht gelijk aan reflux...heb nu losec gekregen voor m en moet over een week terug...wat een gedoe met zo n spuitje en hij vond het ook totaal niet leuk maar ja als het wwerkt..iemand goede ervaringen met losec?....vanmiddag moest ik naar de fysio, kinderarts afspraak voor me gemaakt voor het overstrekken en de voorkeurshouding...verschillende oefeningen meegekregen en ook over een week terug..hele dag dus op pad geweest en weet niet of het daar aan ligt of nu al aan de losec maar hij ligt nu als een roosje te slapen ( nog nooit gezien)...misschien istie wel zo moe van de hele dag en de oefeningen...ben benieuwd hoe t vannacht en morgen gaat...heb van dit moment even gebruik gemaakt en heb eindelijk weer es in bad gelegen (lijkt wel een eeuw geleden)

hou jullie op de hoogte

groetjes

20. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik heb geen ervaring met Losec, wel met Zantac, ook tegen verborgen reflux. Vanaf het moment dat ik de Zantac in zijn mondje deed heeft hij niet meer gekrijst dus dat hielp bij ons perfect. Succes ermee.

Deel Deze Pagina