Ontzettend veel succes en sterkte gewenst. Ik hoop dat jullie er snel achter komen wat er aan de hand is! Fijn dat je nu zelf weer even op adem kunt komen en vooral dat er serieus naar hem gekeken wordt. Mijn dochtertje heeft de eerste 3 maanden ook veel gehuild vanwege verborgen reflux en God.. wat ik was blij dat ze een medicijn kreeg dat werkte. Het huilen was helemaal over en is nooit meer teruggekomen. Ze is nu echt een tevreden, opgeruimd en vrolijk kind.
Oh ik hoop echt dat ze wat kunnen vinden! Probeer het schuldgevoel van je af te zetten want ook mama's hebben zo nu en dan slaap nodig! En inderdaad, enigszins hoop je bijna dat het aan jezelf ligt, maar je bent toch ook blij als die kleintjes het ook bij een ander laten zien toch? Ze denken al snel dat je gek bent als moeder maar ik denk dat een moeder het allemaal al veel eerder ziet en het soms pas opvalt wanneer het echt erg wordt...
Met mn zoontje gaat het al iets beter, ze zijn erachter gekomen door de fysio dat hij veel pijn in zijn nek, rug had en dat hebben ze los gemaakt...daar had hij constant pijn en nu is hij al een stuk rustiger...ook heeft hij toch beetje last van reflux en spuugt nu ook best weer veel, dus daar gaan ze mee aan de slag...hij slaapt nu af en toe 2 uur achter elkaar en ligt niet meer constant met gebalde vuistjes....wat een opluchting al....hij blijft nog wel eventjes, want ze gaan ook nog een slaapritueel maken voor m, want het is een ontzettend nieuwsgierig mannetje wat niet zo graag wil slapen haha.....maar ja dat nieuwsgierige heeft tie vast van mij en dat doet geen pijn he..... Dus wij al blij dat t wat beter gaat is mn vader gister opgenomen in t ziekenhuis, 51 jaar, werd niet goed en nu blijkt dat hij kanker heeft en uitgezaaid, dus ja waar houd het op he.... Moest ik even kwijt want ik weet nu even niet meer waar ik t zoeken moet .... gr
jeetje wat een naar nieuws boven op de situatie. hoop dat je hem snel weer mee narr huis kan nemen en dat alles dan veel beter gaat.
o gatver, dat kan er ook nog wel bij zeg, jeeeeezus. heel veel sterkte, gelukkig gaat het met je zoontje weer wat beter. Hoe gaat het verder met je vader nu?
Meid wat ontzettend vervelend voor je zeg! Echt heel naar nieuws, kan me voorstellen dat je even niet weet waar je het zoeken moet. Heel veel sterkte toegewenst!
Wat afschuwelijk voor je. Ik leef met je mee. Ik kan me voorstellen dat je je heel machteloos voelt. Hopenlijk krijg je wat steun uit je omgeving. Een knuffel voor jou en je zoontje!