Innestelingsbloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missnanda, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hoi Meiden,

Ik zit een paar dagen voor mijn NOD.
    Toen ik vanmorgen van de wc kwam en me afveegde, had ik wat roze kleurig bloed aan mijn toiletpapier zitten.
    Kan dit innestelingsbloeding zijn?
    Hoop niet dat mijn ongi eraan zit te komen.
    Ik hoor het wel van jullie.

Liefs MissNanda

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja, het zou kunnen, weet je wanneer je ei geweest is dan? Je zou ook ongi kunnen worden, zie dat je op dag 30 zit namelijk.

3. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Ik heb volgens de berekeningen 26 december mijn ei gehad.
    Maar nu deed ik afgelopen zaterdag, dus een week voor mijn NOD een ovutest en die gaf positief aan.
    Dus of mijn lichaam is helemaal in de war of ik had inderdaad toen mijn ei.

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hey missnanda, ik zag dat dit ronde 1 is. Ben je net gestopt met de pil? Dan zou het goed ontpillen kunnen zijn!

5. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hey Knuffel,

Ik ben 4 november gestopt met de pil.

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat zou ook nog een reden kunnen zijn. Ik ben 18 november gestopt en dacht vorige maand toch echt aan mijn lichaam te merken dat het raak was. Helaas toch gewoon ongesteld (dat had ik eigenlijk ook wel verwacht hoor, na 18 jaar pil in 1 keer zwanger was niet wat ik verwachtte). Ik had allerlei kwaaltjes maar dat komt toch voor een groot deel (denk ik) door het stoppen met de pil. Nu in de tweede ronde voel ik al veel minder of dacht: ja, dat had ik vorige maand ook. Veel "symptomen"zijn schijnbaar heel normaal maar die voel je niet als je aan de pil bent. Nu maar afwachten tot dat effect weg is (kan wel een paar maanden duren schijnt), of tot we zwanger zijn natuurlijk. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het geen ontpillen is maar dat je zwanger bent maar hou er stiekem rekening mee dat het ook zou kunnen zijn dat het niet zo is...

Deel Deze Pagina