huilbuien

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 86lizzy86, 14 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Ik voel me zo slecht vandaag, veel huilen omdat ik het gevoel heb dat het niet raak is en ik over een paar dagen mijn ongi weer komt,, en hierna nog 1 ronde en we dan de medische molen in willen gaan maar zie er zo tegenop :(

Wanneer zien wij nou eens 2 streepjes op een test,, op mijn test van vanmorgen zie ik net weer een rotte indroogstreep pfff
    Sorry ik wil geen zeurpiet zijn maar wil het effe delen

2. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ik ken je gevoel. Ik heb hetzelfde. Het is belangrijk dat je het er lekker uitgooit. Even heel hard janken (in je eentje of tegen vriendlief aan) dan voel je je vaak erna weer ietsje beter. Nooit opkroppen, als het zwanger worden langer duurt dan gemiddeld is dat ook gewoon hartstikke klote. Alle frustraties, boosheid en verdriet die daarbij komen kijken moeten er wel uit! Sterkte en dikke knuffel.

3. Missmommy

Missmommy Lid

8 apr 2017
    68
    0
    6
    Je bent absoluut geen zeurpiet dat je dit kwijt wilt! Ik kan mij niet indenken hoe verschrikkelijk het moet zijn maar ik wil je heel veel kracht en geluk wensen en ik hoop met je mee dat het snel raak is!

Dikke knuffel!

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Toen ik de 12 maanden gepasseerd was heb ik ook gehuild. Het was zo confronterend en ik voelde me zo'n mislukking. Ik heb alles wat een vrouw moet hebben (borsten, baarmoeder, regelmatige cyclus) maar zwanger worden lukte maar niet.

Ik heb er 15 maanden over gedaan, maar uiteindelijk verscheen ook bij mij die tweede streep.

Houd moed, jouw beurt komt ook.

5. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    En dan ben je ook nog eens pms-ig (óf hormonen van een eventuele zwangerschap ;)), dat maakt het allemaal extra dramatisch.

Deel Deze Pagina