Wij gaan een fototaart bij de hema bestellen. zouden jullie een foto van nu doen of 1tje van de 1e weken?
Wij hadden een recente foto gedaan. Ik had haar voor die tijd nog net geleerd 'hoera' te roepen met haar armpjes in de lucht en daar een foto van gemaakt voor op de taart. Was erg leuk geworden.
Wij hebben uiteindelijk geen foto-taart gedaan, maar als we 't wel hadden gedaan, was het ook een recente 'hoera-foto' geworden (armpjes in de lucht zijn we rond 9 mnd gaan oefenen, dus kon hij erg goed tegen zijn verjaardag, hahaha)
Wij hebben het geboorte kaartje op de taart en tompoucen laten drukken. Erg leuke reacties op gekregen.
Ik heb ook wel eens bij iemand gezien die had 12 kleine foto's (van iedere maand 1) naast elkaar en boven elkaar als 1 grote foto. Vond ik ook wel grappig.
dank jullie wel voor de reacties. Daar zat ik ook aan te denken idd om een foto te maken met handjes in de lucht. Dit kan ze ook al heel lang, we hebben al mooi op tijd geleerd
Ik had ook een recente foto van mijn zoontje op de taart met de armpjes in de lucht. Ik had hem ook een verjaardagshoedje opgezet! Was super leuk!
Ons meisje werd in september een jaar en hebben een foto van de zomer waarop ze op de schommel zit geplaatst in een afbeelding van sesamstraat en dat was een foto waarop ook feest was met slingers en ballonnen en schommelde ze tussen haar vriendjes...maar op die foto was ze 9 maanden oud en toen vond ze sesamstraat nog leuk en vooral elmo. Nu is het bob de bouwer, piet piraat en barpapa en vooral die laatste is ze helemaal weg van en zingt dan ook mee ppapapapa hahahaha zoiets moet je echt horen en danst vrolijk mee op het muziekje. Alvast gefeliciteerd met jullie meisje en vast een fijne dag en de fototaarten bij de hema zijn heel goed en ook erg lekker.
Zou een recente foto doen. Wij hadden een foto gemaakt van onze dochter met een leuk pakje aan en een opblaas-1 in haar handen. Vond ze erg leuk en dus werd de foto ook leuk