hallo mijn dochter jazmina is nu 5 dagen oud en tot nu toe is het in de nacht een ramp meestal als ze de voeding van 03.00 heeft gehad kan ze niet meer slapen en blijft ze huilen ze is alleen rustig als ik haar borst geef maar dit kan ik natuurlijk niet uren achter elkaar blijven doen het is dan ook niet dat ze honger heeft denk ik over dag is ze rustig slaapt eigelijk hele dag door en als ze wakker is dan huilt ze in principe niet en lijkt ze een tevreden baby iki vraag me af of er iets is dat ik haar ritme iets kan omdraaien moet ik haar meer in de box in de huiskamer leggen overdag en niet in haar bedje ? of zou ik haar mischien voor de nacht flesvoeding moeten gaan geven mischien heeft ze niet genoeg aan mijn borstvoeding? (ookal is deze wel goed op gang) of zou het kunnen dat ze krampen heeft in de nacht ? mocht je tips hebben ik hoor ze graag groetjes sabrina
Hallo, Hoe is het nu bij jullie? De regeldagen zijn voorbij en misschien is er meer rust gekomen? Vaak zie je de eerste periode veel van het gedrag in de buik terug. Veel kindjes waren in de buik 's nachts wakker. Dat wij dat anders willen is wat anders...... In de volgende link kan je veel lezen over het hoe en wat van de avond/nachtvoeding misschien helpt dat om je wakkere uurtjes wat beter een plekje te geven. Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Aanverwant - Samen slapen Ooit gaan alle kindjes doorslapen maar voor mensen kindjes is het heel normaal om nog wakker te worden voor een voeding. Succes en slaap lekker Ilse
hoi ilse bedankt voor je reactie ik moet zeggen het gaat al een heel stuk beter ik verwachte ook te veel van haar maar omdat het met mijn zoontje 4 jaar geleden echt een ramp was hele avond tot 06.00 in de ochtend doorhuilen was ik bang dat het ook nu zo zou gaan nu word ze ongeveer om de 2 a 3 uur wakker om te drinken en daarna gaat ze meestal weer slapen in de nacht dus ik mag nu echt niet klagen groetjes sabrina
Hallo Sabrina, Wat fijn om te lezen dat het eigenlijk zelf al aardig is opgelost. Blijf genieten Ilse