Buggy vraag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kapedi, 20 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Ik ben op zoek naar een buggy waar mijn kleine man ( 17 mnd) goed rechtop zit, ik vind dat de meeste buggy`s niet echt een rechte rugstuk hebben. Wel een kleine evtn. paraplu want ik heb een kleine fiat ;)

Hebben jullie tips of welke hebben jullie en vinden jullie fijn. Zag dat de chicco liteway goed uit de test komt, maar hoor ook wel negatieve verhalen.

Groetjes

2. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een maclaren quest, kan hij goed in rechtop zitten. Maar hij zit toch beter in de joolz. In de maclaren zit hij zo laag omdat de buggy nou eenmaal laag is en kijkt dan veel tegen de benen van mensen aan. Hij vindt het nooit zo heel leuk in de buggy en in de joolz vindt hij het heerlijk om rond te kijken. Tja weet niet of je hier wat aan hebt :D

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    ik ben zelf ook een beetje aan het kijken.
    denk dat het hier de koelstra gaat worden.
    hoge handvaten, goede slaapstanden, zonnenkap en goede kwaliteit. maar dat word pas na de winter hier, ik vind het wel lekker voor mn mannetje om in de winter nog in de wandelwagen te zitten. lekker hoog en toch wat warmer dan in zo'n dunne lage buggy. en lijkt me ook fijner duwen door de sneeuw haha

succes met de zoektocht

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier een nuna. Erg fijne buggy en zoonlief zit er goed recht in(geen gehang).

5. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Niet beginnen aan de Chicco liteway, echt n ramp. Wij hebben hem en onze zoon hangt erin als n zoutzak. Rugleuning kan niet goed rechtop, ik ben er absoluut niet tevreden over.
    Dus wij gebruiken zoveel mogelijk de joolz.

Misschien gewoon uit gaan proberen in de winkel? Oja, voor de zomer hebben wij n zonnescherm voor de buggy (via kidsplaza), dat is echt n aanrader ipv zo'n parasolletje, vind dat zo'n onding.

Succes met je zoektocht!

6. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier een een nuna,duur maar wel heel fijn,wat ben ik blij met winspellen anders had ik hem niet aangeschaft,ver boven mijn budget.

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Heb via marktplaats een nieuwe chicco london gekocht voor 25, wilde ook graag de nuna maar vind hem wel duur, zelfs 2e hands.
    Bedankt voor de reacties

8. sammie80

sammie80 Actief lid

12 jul 2012
    197
    0
    16
    Heb zelf een nieuwe mc laren quest gekocht. Mijn dochter, toen 3,5 jaar, heeft als testpersoon erin gezeten. Bij de nuna viel me op dat, wanneer zij in de ligstand ging, haar hoofdje over de leuning hing, en zij is echt niet groot! Qua rijden was het hetzelfde. Hiervoor had ik een hele goedkope buggy, maar datwas echt een rammelding en reed erg stroef!

Deel Deze Pagina