Hallo, Wij hebben 3 gezonde dochters en eigenlijk is het zo wel genoeg geweest. Alleen..... de laatste tijd kriebelt het toch wel weer.... Het kan iets psychologisch zijn maar een even aantal kinderen heeft ons altijd getrokken. Het zou bij 2 blijven, maar ik raakte in 2006 door de pil heen zwanger van ons laatste meisje. Nu kan ik er niks aan doen, maar het spookt regelmatig door mijn hoofd: nog 1 keer..... Nu denk ik dat het verschil tussen 3 of 4 best groot is (pas niet allemaal meer in een "normale"auto, weinig huizen met 5 slaapkamers, enz.). Wie heeft hier ervaring mee en wil ze met mij delen? Tussen onze eerste 2 meiden zit 15 maanden (die zijn nu 8 en 7 jaar), onze jongste is nu 14 maanden, ik vind een klein leeftijdsverschil ertussen nog steeds erg leuk. gr. Naja
ik heb er geen ervaring mee, maar als ik heel nuchter denk: waar er 3 lopen, kunnen er ook 4 lopen Mist het financieel ook allemaal wil natuurlijk.
Wij zijn thuis met 4 kinderen. We woonden in een huis met 3 slaapkamers (1 voor onze ouders dus). We hebben bijna altijd met ons 2en op een kamer gelegen totdat mijn broer en ik ouder werden en een eigen kamer wilden heben. Toen is mijn broer naar de zolder verhuist. auto is eigenlijk ook nooit zo'n probleem geweest, maar kan me herinneren dat autostoeltjes toen nog niet verplicht waren. Opzich allemaal best te doen hoor. En altijd lekker gezellig druk
Hoi, Als het ons allemaal gegund is, dan zouden we graag 4 kinderen willen. Mijn man komt uit een gezin van 3 kinderen, hij is de jongste, maar hij heeft zelf altijd het idee gehad dat hij een bijbeentje was. Wij wonen nu in een huis met 4 redelijk grote slaapkamers (varierend van 3x3m tot 3x4.5m) dus op zich moet het wel goed gaan als we 2 kids op dezelfde kamer leggen. We hebben nu een stationwagen, dus voorlopig is dat voldoende, maar als er inderdaad 4 kinderen komen, dan zullen we een grotere wagen (met 2 achterbanken) moeten aanschaffen. Mocht je toch kriebels houden, dan lijkt het mij inderdaad wel leuk om weinig leeftijdsverschil te hebben met de jongste. Grpetjes Saskia