huilen als iemand niest.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lieniej, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    ja klinkt vreemd maar mijn ventje van 11 maanden moet altijd ontzettend huilen als mijn man of ik heb geniest!

Dan is t dus van hatsjoe! en dan kijkt ons knulletje je eerst heel verdrietig aan, pruillipje erbij en daarna is t echt tranen met tuiten! onbegrijpelijk, want als meneertje zelf moet niesen, ligt ie helemaal in n deuk van t lachen!

nog meer kindjes die van bepaalde dingen gaan huilen?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja hoor, dat heeft Louise ook een tijdje gehad.. vooral bij mijn vriend, als hij nieste was het ook huilen geblazen. Is denk ik gewoon een fase.

3. odet

odet Niet meer actief

ja, mijn kleintje doet het ook, maar ik denk dat het gewoon een schrikreactie is hoor.

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    aaaah wat een mupke
    hier het tegenovergestelde hij moet er erg om lachen

5. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ach gossie.

Die van mij gaat huilen als mama onder de douche haar haren nat maakt. Dan is mama ineens zo eng! Hellup!

6. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Ja dat had ik laatst ook! Sta je net onder de douche, lach je lief naar hem door de glazen wand, zet meneer grote ogen op en begint te brullen! Duidelijk een schrikreactie, hij had het laatst ook toen de wc werd doorgetrokken waar hij bij was (ja er was een periode dat hij overal mee naartoe moest hahaha).

7. Sellie13

Sellie13 Actief lid

9 jul 2007
    210
    0
    0
    Haha, ja hier ook precies hetzelfde bij niezen (en soms andere harde geluiden)! Twee seconden stilte met grote ogen, dan een pruillip, en dan keihard huilen. Inderdaad een schrikreactie. Wij vinden het altijd superschattig maar natuurlijk ook zielig, houden hem altijd even stevig vast.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva vindt niezen van zichzelf en anderen heel leuk. Waar zij erg van gaat huilen, kwamen we gisteren achter :D, is als papa en mama met een knuffel overgooien en die expres tegen elkaars gezicht gooien. Papa kreeg de knuffel hard tegen zijn gezicht, wij lachen, Eva trok een pruillip en barstte in huilen uit...
    Waar ze ook van begint te huilen, is een speeltje waar een heel vervelend muziekje uitkomt als je op een bepaald gedeelte drukt. Echt van die grote ogen, dan een pruillip en dan huilen. Zo schattig om te zien! Maar wij troosten haar uiteraard ook meteen.

9. augustus

augustus Niet meer actief

Rosalie heeft dat tot 4 maanden gehad. Het was meer de schrik

10. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Demi lacht er keihard om haha..

11. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    haha wat leuk om dit te lezen ik had nog niet eerder gehoord dat andere beebjes dit ook hebben. onze kleine man deed dit ook een periode, eigenlijk bij alle harde en onverwachtse geluiden. is na een paar maanden opeens gestopt, nu vind hij het heel grappig en moet meestal lachen, hoe harder je niest hoe beter

12. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook met niezen, vooral als hij moe is.. En gisteren ook bij de staafmixer, echt zo'n pruillipje. En daarna huilen.
    Gelukkig houd hij tegenwoordig wel zelf op met huilen als het drama voorbij is, en ik rustig tegen hem praat. De eerste paar maanden moest je echt even met hem rondlopen en troosten..

13. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

inderdaad gewoon schrikreactie. wat helpt is zelf hartelijk gaan lachen als je geniest heb. want zit je waarschijnlijk te wachten tot ze gaat huilen ;) dat ziet ze aan je.

Dano schrok werkelijk van alle geluiden toen hij heel klein was

-vuilniszak openslaan
    stofzuiger aandoen
    niezen hoesten
    sirenes
    deur te hard
    TV te hard

maar nu schrikt hij niet vaak meer en begint inderdaad ook keihard te lachen als ik nies.
    ik doe mezelf dan ook nog een paar keer na, en lachen erbij

14. goudje

goudje Lid

4 jul 2007
    52
    0
    0
    hoi hoi,

Onze kleine meid huilt ook als wij niesen!
    Verder is ze niet zo schrikachtig, maar owee als 1 van ons niest.
    Vooral als ze fles drinkt is het erg, ze gaat dan eerst heeeeeeeel zielig kijken en dan heel hard huilen! Echt zielig is ze dan...........

15. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    :confused: :) :)

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven heeft dat ook wel gehad, of zomaar schrikken van iets onverwachts.

Deel Deze Pagina