ja klinkt vreemd maar mijn ventje van 11 maanden moet altijd ontzettend huilen als mijn man of ik heb geniest! Dan is t dus van hatsjoe! en dan kijkt ons knulletje je eerst heel verdrietig aan, pruillipje erbij en daarna is t echt tranen met tuiten! onbegrijpelijk, want als meneertje zelf moet niesen, ligt ie helemaal in n deuk van t lachen! nog meer kindjes die van bepaalde dingen gaan huilen?
Ja hoor, dat heeft Louise ook een tijdje gehad.. vooral bij mijn vriend, als hij nieste was het ook huilen geblazen. Is denk ik gewoon een fase.
Ach gossie. Die van mij gaat huilen als mama onder de douche haar haren nat maakt. Dan is mama ineens zo eng! Hellup!
Ja dat had ik laatst ook! Sta je net onder de douche, lach je lief naar hem door de glazen wand, zet meneer grote ogen op en begint te brullen! Duidelijk een schrikreactie, hij had het laatst ook toen de wc werd doorgetrokken waar hij bij was (ja er was een periode dat hij overal mee naartoe moest hahaha).
Haha, ja hier ook precies hetzelfde bij niezen (en soms andere harde geluiden)! Twee seconden stilte met grote ogen, dan een pruillip, en dan keihard huilen. Inderdaad een schrikreactie. Wij vinden het altijd superschattig maar natuurlijk ook zielig, houden hem altijd even stevig vast.
Eva vindt niezen van zichzelf en anderen heel leuk. Waar zij erg van gaat huilen, kwamen we gisteren achter , is als papa en mama met een knuffel overgooien en die expres tegen elkaars gezicht gooien. Papa kreeg de knuffel hard tegen zijn gezicht, wij lachen, Eva trok een pruillip en barstte in huilen uit... Waar ze ook van begint te huilen, is een speeltje waar een heel vervelend muziekje uitkomt als je op een bepaald gedeelte drukt. Echt van die grote ogen, dan een pruillip en dan huilen. Zo schattig om te zien! Maar wij troosten haar uiteraard ook meteen.
haha wat leuk om dit te lezen ik had nog niet eerder gehoord dat andere beebjes dit ook hebben. onze kleine man deed dit ook een periode, eigenlijk bij alle harde en onverwachtse geluiden. is na een paar maanden opeens gestopt, nu vind hij het heel grappig en moet meestal lachen, hoe harder je niest hoe beter
Hier ook met niezen, vooral als hij moe is.. En gisteren ook bij de staafmixer, echt zo'n pruillipje. En daarna huilen. Gelukkig houd hij tegenwoordig wel zelf op met huilen als het drama voorbij is, en ik rustig tegen hem praat. De eerste paar maanden moest je echt even met hem rondlopen en troosten..
inderdaad gewoon schrikreactie. wat helpt is zelf hartelijk gaan lachen als je geniest heb. want zit je waarschijnlijk te wachten tot ze gaat huilen dat ziet ze aan je. Dano schrok werkelijk van alle geluiden toen hij heel klein was -vuilniszak openslaan stofzuiger aandoen niezen hoesten sirenes deur te hard TV te hard maar nu schrikt hij niet vaak meer en begint inderdaad ook keihard te lachen als ik nies. ik doe mezelf dan ook nog een paar keer na, en lachen erbij
hoi hoi, Onze kleine meid huilt ook als wij niesen! Verder is ze niet zo schrikachtig, maar owee als 1 van ons niest. Vooral als ze fles drinkt is het erg, ze gaat dan eerst heeeeeeeel zielig kijken en dan heel hard huilen! Echt zielig is ze dan...........