Ik wil binnenkort met Amy naar babyzwemmen, maar nu vraag ik mij af of het handiger is om een badpak aan te doen?
Ik denk dat je gewoon moet aantrekken wat jij het prettigst vindt. Volgens mij maakt het helemaal niks uit
Wat ík vermoed is dat ze vraagt of ze AMY een badpakje of bikini aan moet doen Meid, dat maakt helemaal niks uit. Wat je zelf het leukste vinden staan (bikinibroekje heeft zelf wel mijn voorkeur)
Ik doe Myrthe van in het begin een badpakje aan, staat zo leuk bij een meid ! Bovenaan kan je de bandjes aanpassen met enkele handige knopjes op het bandje en een knoopsgat op het badpakje. Zo zit je niet met spannende bandjes om uit te doen eens eht badpakje nat is. Oh ja, ik doe er ook een zwzmpamper onder, maar overschat die neit. Ze lekken gewoon door hoor en vormen gewoon een filtertje. Ik nam ze zo eens mee in badpak van het hotel boven naar het zwembad beneden en werd helemaal ondergeplast ! Succes met de zwempartijtjes
Hihi, de beruchte zwempampers... Eigenlijk zijn ze helemaal niet nodig, maar in geval van nood zorgen ze er wel voor dat grote boodschappen binnen de lijntjes blijft In sommige zwembaden zijn ze wel verplicht. Oh enne voor de TS: als je twijfelt tussen badpakje, broekje of bikini, dan kun je ze ook afwisselen Groet van Kiki
ik ben toevallig vanmorgen zelf ook naar het baby zwemmen geweest. de meeste kinderen hadden een zwemluier en een broekje aan. de meisjes hadden een badpakje aan. het is trouwens hartstikke leuk om te doen. de kleine genoot er echt van.
De vraag ging eigenlijk over mij.... Moet IK een bikini of badpak aan, weet niet of ze veel aan je boven bikinistukje trekken
Hahaha, eigenlijk welhilarisch dat we hier allemaal antwoorden voor de kleine spruit! Ik draag nooit een bikini in eht zwemab, dat beweegt zowieso veel handiger vind ik. Met Myrthe zeker nu ze steeds wil rechtstaan en daarvoor mijn kledij heel vaak gebruikt. Ik denk dat dit met haar als klein babytje niet had uitgemaakt. Geniet ervan !