Onze dochter is nu 8.5 maand. Toen ze 6 maanden was at ze brood en ging goed, met 7 maanden wilde ze dit niet meer en zijn we overgestapt op crackottes. Dit ging goed tot er 3 tanden tegelijk doorkwamen. Nu de tandjes doorzijn en onze dame nu 6 tanjes heeft wilt ze geen brood of crackottes meer als ik het aanbied. Ze eet de crackottes wel als ik deze helemaal aan een stuk aan haar geef maar als er dan beleg op zit is het 1 grote kliederboel Zodra ik een stuk brood of korst geef in haar handje dan gooit ze het weg en pakt het niet meer terug aan. In stukjes snijden en dan bij haar leggen of aan haar geven werkt ook niet, dit wil ze ook met dr crackottes niet meer. Ze doet dan haar mondje op slot en draait haar hoofdje weg en slaat mijn hand met haar handjes weg tot huilen aan toe. Omdat ik niet wil dwingen stop ik dan en geef haar een hele crackottes in haar handje en die peuzelt ze dan lekker op haar gemakje op Ook fruit en groenten met stukjes wilt ze absoluut niet hebben, ik moet het echt fijn pureren. Een stuk fruit of groenten aan haar geven werkt niet want ook dan hetzelfde, mond op slot, niet meer aanpakken etc. Hoe kan ik haar toch weer aan het brood en/of stukjes krijgen?? Verder drinkt ze tussendoor haar sapje wel goed en een soepstengeltje en af en toe een koekje eet ze ook. Haar schema is nu: +/- 8 uur fles 180cc met fijn granen 10.30 fruit 12.00 brood/crackottes met sapje 12.30 fles 180cc, gaat nooit leeg 15.00 nog beetje fruit wat ze s'ochtends niet meer wilde, crackottes/soepstengel en een sapje 17.30 groenten en yoghurt 19.30 fles 180cc