traktatie 1 jaar op babygroep

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door linnepinneke, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    27 september worden mijn mannen 1 jaar en trakteren 28 september op het kdv! Maar de heren zitten op een babygroep van 10 weken tot ongeveer 16 maanden... Iemand een leuk creatief idee? Er worden namelijk heel vaak rozijntjes getrakteerd maar de helft van de kinderen mag dit qua leeftijd gewoon niet hebben... Ik heb het er best voor over om een avondje te gaan zitten knippen en plakken hoor hahaha

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Is voor de kleintjes heel lastig. Ik denk dat je de kinderen tot 6 maanden al niet hoeft mee te rekenen.
    Vanaf 6 maanden heb je nijntje koekjes, eerste danoontjes enz... Kun je op de verpakking wel lezen vanaf wanneer ze die mogen.
    Een leuke verpakking erbij zoeken op internet en klaar...

3. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik zelf leuk vind voor die kleintjes is bijvoorbeeld een klein badspeeltje met een kartonnen boekje in een uitdeelzakje, allemaal bij de Hema te koop.
    Een keer wat anders dan koekjes etc.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik denk dat ik voor badeendjes ga. En dan de tekst "Ik ben me er 1tje." misschien niet heel origineel, maar wel voor alle kinderen leuk, denk ik.

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik ben leidster op een babygroep en wat ik altijd leuk vind zijn van die fruithapjes in zo'n plastic bakje. Vrijwel elk kindje op de groep krijgt dagelijks fruit en het is voor de kindjes net even anders dan de verse appel en banaan die ik voor ze pureer ;)
    Geeft ook makkelijk mee naar huis in de mandjes en dan gewoon met een fotootje uitgeprint en "Hoera wij zijn 1 jaar" erop

6. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

CVM1985: waar kan je die fruitbakjes halen dan?

hier binnenkort een dame die 1 wordt maar op een verticale groep zit. en lees mee voor de ideetjes.

Wat ze hier tot nu toe gehad heeft van ""klas"" genootjes:

goodiebag met dikkie dik miniboekje,

goodiebag met chocolaatje, doosje rozijntjes en een potlood en dagboekje

een hele verzameling aan bad eendjes, die zijn hier dus niet meer origineel hihi.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter heeft al drie keer een bellenblaas gehad!

Ik geef ook een boekje, ik ga er een soort visjes aan een hengel maar weet nog niet hoe ik het precies ga doen..

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    als je twijfelt zou ik lekker voor een danoontje gaan, vinden ze allemaal heerlijk.

volgende week gaan onze kids trakteren omdat ze van de kdv afgaan. ik heb windmolentjes besteld. ieder kind krijgt een windmolentje en een danoontje. klaar, en de kinderen tevreden.

Deel Deze Pagina