huilen bij het verschonen van luier

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nynke31, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Jiri is bijna 3 weken en ik vraag me eigenlijk af of alle kleine baby's zo huilen bij het verschonen van de luier.
    Met aankleden huilt hij soms ook wel, maar met luier verschonen altijd. Begin haast te denken dat hij iets aan zijn beentjes/heupen heeft.
    Ik verschoon de luier na de voeding.

2. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Haaai,

Ik heb er geen ervaring mee, die van mij vind het leuk de luier verschonen.... Heeft jiri geen last van uitslag op z'n billen ? Of rood ?

Groetjes

3. Ik zou het niet weten,misschien omdat ie na het eten zijn buikje vol heeft en je dan de luier verschoont het dwars gaat zitten? omdat je met de beentjes enz omhoog houd.
    Misschien eens proberen voor de voeding,anders gewoon ff huisarts of conultatieburo bellen.

groetjes

4. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Nee, hij heeft geen last van roodheid of uitslag.
    Ben aan het denk om naar de osteopaat te gaan. Misschien weet hij waarom hij huilt. Maar ik vroeg me af of het normaal was voor baby's om te huilen bij het verschonen.

5. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    hey ik ken het desmond had dat ook die huilde heel erg bij het luier verschonen en kleertjes aantrekken nu is dat gelukkig over en kan hij meestal wel lache bij het verschonen hij vind alleen truitjes aantrekken nog steeds niet leuk.

6. minke

minke Actief lid

Hallo,

Ook Jibbe Jens ging altijd huilen als hij een schone luier kreeg. Maar in enen is het opgehouden en sindsdien heeft ie dolle pret op het aankleedkussen :D

Groetjes Minke

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    rene lag ook vaak te huilen bij het aan en uitkleden en het verschonen van zijn luier nu huilt ie alleen nog maar als ie het zat is of als ie het koud heeft uit het badje vandaan verder is het de grootste lol op het kussen.

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman huilde ook toen ze zo klein was, ik denk dat t ook akelig koud is als je opeens verschoond wordt... Nu speelt ze heel druk tijdens het verschonen, ook neit altijd makkelijk :)

9. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Hoi,

Hoe pak je de beentjes van Jiri? Kruis je ze naar mekaar toe? Dat doet zeer nl. Dat kreeg ik van de fysiotherapeut te horen waar onze Anique onder behandeling is. Het beste is gewoon omhoog en niet naar mekaar toe (waartoe je geneigd bent omdat dat makkelijker gaat....).
    En, wie weet kan de osteopaat ook nog wel helpen wat betreft het huilen. Bij Anique werkte het wel!
    gr.
    wup ;)

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Bij Iman hielp de osteopaat ook, maar die huilde dus ook niet alleen bij luier verschonen, die huilde gewoon.... altijd!

11. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Precies hetzelfde hier!

12. Niet meer actief

ik heb geleerd dat het helemaail niet zo goed is voor de heupjes om ze aan beide beentjes op te pakken. Ik verschoon as dus ook met 1 beentje vasthoudend en de andere houdt ik uit weg met mijn arm.. , lastig uit te leggen, maar ik weet nu niet beter. Ik pak beiden beentjes alleen als ze een ontsnappingspoging doet..

13. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Hier ook precies hetzelfde...
    Van de ene dag op de andere dag was het plotseling veeeel minder huilen en nu zoals de meeste ook ervaren is het een dolle pret ;) :D

14. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Misschien vindt hij het koud aan zijn billetjes. Warm zo'n doekje even op in hand, dan is het niet zo koud.

15. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Mijn jongens vonden verschonen altijd een ramp het verstoort hun in hun spel ed, en ze hielden niet van stilliggen. Eigenlijk hebben ze allebei tot hun 2de zo erg lastig gedaan met verschonen. Soms stonden ze zelfs letterlijk op hun kop... zoo erg af en toe. Dus mss vindt ie het gewoon niet leuk, er hoeft niet altijd vanalles achter gezocht te worden. Soms zijn dingen heel simpel.

16. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hij dit had terence ook heel erg zelfs met aankleden.

nu heeft hij dat nog steeds snap er ook niks van soms ligt hij stil maar dat is zelden.

hij strekt er ook bij zodat t heel moelijk is om zijn luier goed om zijn billen te doen.

ik doe er van alles bij zingen praten hij huilt er gewoonm doorheen.

Deel Deze Pagina