Ik heb het boek 'Baby in een droomritme' al even Ik zou graag de methode zonder huilen willen toepassen (Blz. 99) Dochter 19 weken kan niet zelfstandig in slaap vallen zonder de borst of gewiegd te worden Heb het deze week al geprobeerd, maar ze drinkt meer met die hitte, zodat ze telkens door de borst in slaap valt Hoeveel minuten duurde het de 1ste keren dat ze in slaap viel? En hoeveel dagen/weken duurt het eer deze methode echt effect heeft?
Ik heb hier mijn eigen mix gemaakt op baby met een droomritme. inbakeren, wiegen als hij stil was in bed leggen. Als hij weer begon te huilen eruit pakken, weer wiegen en als hij weer stil was in bed liggen etc etc. Nou ik denk dat ik de eerste 4 dagen wel een uur bezig ben geweest. Als hij na 30 min a 45 min nog niet in slaap was gevallen pakte ik hem in de draagdoek omdat uiteindelijk slaap (waar dan ook) beter was. En de volgende slaap begon het weer. Ineens was er een dag na een week ofzo dat hij ging liggen en slapen. En lang ook. Sindsdien leg ik hem wakker in bed en valt hij in slaap. Ik vond het best pittig maar ik was zo moe want steeds een baby op mij. (overigens ging hij er niet van doorslapen haha dat doet hij pas net) Overigens weet ik niet of ik het nu met dit weer zou doen. Ik vind het wel goed dat ze meer drinkt dus dat zou ik zeker voor laten gaan! Maar je moet wel even geduld hebben denk ik. Tenminste hier wel!