Huilen bij oma

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BusyQueenBee, 13 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Mijn lieve meisje is op het moment een beetje eenkennig, niets mis mee en het hoort erbij maar ze heeft het ook bij oma, die ze regelmatig ziet. Mijn moeder kan op dit moment wel wat lieve lachjes gebruiken dus hoe kan ik er misschien voor zorgen dat het wat minder huilerig is allemaal?

Mijn moeder draagt een bril met dik montuur, maar als ze die afzet is het natuurlijk niet meer 'oma'. Of valt dat wel mee?

2. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

27 feb 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat jammer dat je meisje eenkennig is net nu je moeder wel wat vrolijkheid kan gebruiken! Ik zou haar wel haar bril laten afzetten, op die leeftijd zijn met name ook stemgeluid en geur herkenbaar/geruststellend. Misschien gaat het dan ietsje beter? Succes!

3. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Onze zoon was rond die tijd ook eenkennig en huilde direct bij t zien van opa en ima (met bril). Ze eerst latem binnenkomen en praten... op afstand laten kletsen met onze zoon en toen ging t beter. Nu is het over.

4. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Hier precies! Ook een dikke bril. Maar vooral het feit dst ze er meteen bovenop doken toen ons zoontje daaraan kwam zorgde voor krijspartijen. Uiteindelijk heeft het geholpen dat ze hem eerst even rustig lieten wennen, rustig deden en daarna pas wat meer van hem wilden. Was ook rond 4 maanden.

5. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Het hoort erbij, sommigen hebben het wat sterker dan anderen. je kan het niet afdwingen.

Dl had dit al vanaf 8 weken. Ze vond oma pas leuk toen ze oud genoeg was om een bal te vangen (oma wilde dat spelletje veel langer dan mama :) ) En tot die tijd moesten ze haar vooral met rust laten.

6. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Mijn zoontje heeft dit ook. Alleen met mijn schoonmoeder. Zij is erg ril van zichzelf en heeft een erg schelle stem. ZL is een heel rustig manneke dat drukte maar niets vindt. Heb al eens tegen mijn schoonmoeder gezegd dat als ze iets rustiger praat het dan miss beter gaat. Ach zegt se dan: "Hij moet er maar aan wennen"
    Nee hoor hij moet niets. En als ZL dus niet bij haar op schoot wil, is dat haar probleem, niet het mijne en zeker due van mijn zoontje niet.

Kindjes laten zich zien zoals ze zijn. Dus ik vrees dat je er niet zoveel mee kunt. Behalve idd laten wennen en de bril afzetten. Mijn zoontje vond een bril maar vreemd. Het leidt toch af van iemands ogen.

Deel Deze Pagina