Mijn zoontje is over iets meer dan een maand jarig. Hij wordt dan 1 jaar. We hebben al een kadootje maar willen ook nog een rugtasje kopen. Nu vind ik deze van 'skip hop' helemaal geweldig...!!! Skip Hop: Zoo Packs little kid backpacks Ik kan moeilijk kiezen maar ik vind eigenlijk de uil het leukst..! Maar is die niet te meisjesachtig? Wat vinden jullie? En welke vinden jullie het leukst voor een jongetje?
Leuke rugzakjes. Ik vind het meer iets voor een meisje. Ik zou voor mijn zoon eerder gaan voor de aap of kikker. En de bij is ook lekker vrolijk.
Dankje voor de reacties! Ik blijf twijfelen, vind de stipjes en de oogjes van de uil meisjesachtig denk ik. Maar de zebra vind ik ook heel gaaf..! Ben benieuwd naar meer meningen!
Op zich vind ik de uil niet meisjesachtig, maar toch snap ik wel dat je het zegt. Hij is wat soft, niet heel stoer zeg maar Maar wel heel leuk! Hangt er misschien vanaf hoe je je zoontje verder kleed, als dat heel stoer is maakt het denk ik niet zo uit... Ik vind die zebra trouwens ook heel leuk!
ik zou de uil voor een meisje kopen en niet voor een jongetje. Ik zou voor mijn zoontje de kikker of de pinquin kopen, die vind ik het leukst voor een jongetje. En voor mijn dochter zou ik uil of lieveheerstbeest kiezen.
ik vind voor een jongetje de kikker of olifant erg leuk hoewel een uil ook prima kan voor een jongen hoor.
Ik vind de de uil ook erg leuk! (Ook voor een jongen). Maar net als Cygnet, vind ik em wel wat groot voor een kindje van 1 jaar.
Ik vind het uiltje ook superleuk, maar inderdaad wel meer voor een meisje. Voor een jongetje vind ik het vosje, het aapje of de zebra het leukst.
Zou je anders niet voor deze kunnen gaan? Kinder rugtassen online kopen: leuke kinder rugzakken | Bagageonline De rugzakjes op de tweede rij zijn echt klein. Wij hebben de krokodil en vind dit echt een jongensrugzakje.
Leuke rugzakjes! Voor een jongen vind ik de aap,hond en zebra het leukst Succes met het maken van je keuze
Voor een jongetje vind ik de Aap het allerleukste....hou ook van die kleuren hoor lekker rustig ipv die felle kleurtjes.
Dankjewel voor jullie reacties! Die rugzakjes van samsonite zijn ook leuk zeg!! Maar wel nog groter. Ik vind de rugzakjes voor een 1 jarige ook groot hoor, maar alles moet er wel in kunnen en over een jaartje wil ik niet wéér een nieuwe moeten kopen. Dus gelijk eentje waar hij wat langer mee kan was het idee. Hebben jullie nog andere ideeën voor leuke kleine rugtasjes? Ik blijf twijfelen.. (ben zoooo erg!)
Nog meer sites met tasjes? Ik zag deze ook nog. Ook wel grappig! Nintendo 1up Super Mario kinder rugtas
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk! Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de oudste voor de kikker gaan (die heeft wat met kikkers) en de jongste de uil. Die vind ik helemaal niet meisjesachtig.