Komt hier ook nog voor hoor dat ik hem slapend weg leg, en wakker word die dan echt niet altijd. Dus die regel van 'wakker weg leggen' hoeft niet altijd te gelden, altans hier gaat het 9 van de 10 keer goed als ik hem slapend weg leg. Hij schiet nog wel eens wakker nadat ik hem slapend weg heb gelegd maar na een aai over zijn bolletje of even knuffelen zonder te veel poespas dan leg ik weer terug en slaapt die lekker weer verder. Denk dat als ze nog zo klein zijn ze toch eventjes mama willen horen/zien/ruiken voor hun eigen gerust stelling. En in het begin sliep hij s'nachts al helemaal weinig tot haast niet, dus zat ik de hele nacht te troosten en nam ik hem lekker bij me in bed. Pas na een week of 4 wilde hij ineens wel in zijn wiegje. En wat betreft huilen, dat word ook steeds minder. Maar als die huilt dan til ik hem echt wel op, want hij raakt gewoon overstuur als ik hem laat liggen (heb die 10min regeltjes uitgevoerd, werkte niet),en dat is niet de bedoeling en is toch zielig, zo net op de wereld en mama is nergens te bekennen, is toch angstaanjagend voor de kleintjes? Kijk als hij 7maanden oud zou zijn en ik hem hele dagen zou dragen dat is wat anders, maar nu hij nog zo klein is, neem ik hem heerlijk in mijn armen totdat hij rustig is en zeker weet dat hij nu erg moe is en zonder stribbelen gaat slapen in zijn bedje. en dat doet die steeds beter. Het gaat hier echt de goede kant op, doe het op mijn manier en volg mijn moeder instinct en gaat prima zo Nee mijn zoontje is wel rustig als ik hem op schoot neem. Is niet zo fijn dat jouw meissie onrustig blijft, misschien toch ergens een vast zittend boertje of nog honger?
Ben het helemaal met je eens! (alweer ) Hier zit vaak inderdaad een boertje dwars, maar Lisa is niet zo goed in boeren. Ik gebruik al wel infacol, maar daar krijgt ze volgens mij ook wat verstopping van (al poept ze wel goed). En ze is al een tijdje verkouden en daardoor zit er dus vaak wat slijm dwars wat ze uit moet spugen, maar dat gaat ook niet altijd makkelijk. Oftewel, heel sneu allemaal...
Vorige week donderdag, heb ik een paccodoek te leen gekregen voor mijn zoontje die steeds ging huilen zodra ik m neerlegde. Ik ben er superpositief over!!! Overdag doet hij goed zijn dutjes en hij slaapt sindsdien 's nachts zelfs door!! Heerlijk!
Lisa slaapt 's nachts al super, het wordt elke nacht langer. Vannacht van 22:30 tot 6:30! Overdag gaat het nog steeds niet zo, maar ach, het went wel moet ik zeggen . We gaan nu de kinderwagen in het halletje voor zetten, zodat ze wat meer rust krijgt, ze blijkt best gevoelig voor prikkels. Gelukkig spuugt ze een stuk minder, de verkoudheid is ook minder, dus dat zal daar wel door komen. We zijn vandaag naar de huisarts geweest en alles was prima met Lisa, maar ikzelf heb een flinke keelontsteking. Was ik nou maar eerder langs gegaan, maar goed, heb het nooit eerder gehad dus ik dacht, het gaat wel over. Niet dus. Heb antibiotica gekregen en nog maar 1 pilletje geslikt en het werkt nu al! Ik zie het daarom alweer wat zonniger in . Twee kinderen kan best pittig zijn, maar als je ziek bent voelt het soms echt als overleven.
nou hier gaat het alles behalve beter.. Ze spugt meer. Heeft gisteren vanaf 17u tot 02.30u onrustig geweest met tussenpozen huilen. Heb haar niet laten huilen, want had het idee dat ze kramp had. Maar haar oppakken en troosten helpt dus ook niet. Vervolgens heeft ze van half 3 tot 7 u geslapen en nu huilt ze weer ... wordt er een beetje radeloos van