Al 5 weken gebroken nachten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kari, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo dames,

Ik heb even jullie advies nodig. Lily is net een jaar geweest, sliep altijd lekker door van 7 tot 7 uur. De laatste weken wordt ze midden in de nacht wakker, soms 01:30 uur, soms 03:00 uur en soms 04:30 uur. Ze blijft dan gemiddeld 1.5 uur wakker! Eerst kwekken en daarna wordt het huilen. Ook als ik naar haar toe loop. Ze is klaarwakker dan en ze denkt dan ook dat we uit bed gaan. Ik laat het donker, stop haar weer in, zoek haar speentje, maar dan vertikt ze het toch.
    1 x per nacht om het even te verduidelijken. Uitslapen doet ze trouwens dan ook niet (wat ik hoopte) ze is weer gezellig om 06:00 uur wakker.

Mijn vraag is waar ik goed aan doe... Moet ik haar 's nachts laten drinken? Ik weet zeker dat ze het niet te koud of te warm kan hebben.
    Pap in de fles lust ze niet. Ze eet haar avondeten heel goed met 2 toetjes en ze drinkt een halve fles erachteraan. Lijkt me ook niks mis mee zou je zeggen.

Wat moet ik doen want ik ga er inmiddels een beetje uitzien als een zombie.

Alvast heel erg bedankt!

2. poulie

poulie Lid

6 nov 2008
    20
    0
    0
    ass.drogist
    leiden
    Hoi, ik ken het probleem, mijn dochter had er ook last van. Zij was vaak bang, waardoor ik gewoon bij haar bleef zitten totdat ze sliep. Het duurde ongeveer een paar weken, toen heb ik haar deur op een kier gedaan en het ganglicht aan gelaten. Zijn er misschien dingen bij jullie veranderd in het gezin?

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou kijken of ze weer gaat slapen als je haar een flesje melk geeft of aan de borst neemt. Hier gaan ze daarna gewoon weer lekker slapen. En das dan dus fijn voor de kindjes die weer lekker kunnen slapen met een vol buikje, en fijn voor papa/mama die weer rustig naar bed kunnen, zondar 1.5 uur gejengel en gekrijs aan te hoeven horen of tijden naast het bed te zitten.

4. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo Pouli,

Ik ben een BAM mam, ik doe het alleen, maar dat lijkt me het probleem niet, want het is altijd goed gegaan. :)

Ik heb sinds 1 november wel een nieuwe baan. En eigenlijk is het sindsdien begonnen. Dat is wel toevallig vind je niet? Maar het is wel een baan waarbij ik 2 uur eerder thuisben dan bij mijn andere. Ik heb veel meer tijd gekregen om met haar door te brengen. Ik ben nu om 1700 uur thuis ipv 1900 uur. Zou het hier iets mee te maken kunnen hebben? Ik heb namelijk niet het idee dat ze bang is. Alvast bedankt!

Kari

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

misschien kiezen, dat heeft hier ook echt weken en weken geduurd

6. poulie

poulie Lid

6 nov 2008
    20
    0
    0
    ass.drogist
    leiden
    Heb je bepaalde spanningen omdat je een nieuwe baan hebt? Dat kan lily goed aanvoelen. Het kan zijn dat het daarmee te maken heeft, als jij je eenmaal helemaal happy voelt dan zal het vast beter gaan. Veel succes!

7. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ik ben nu juist helemaal happy in mijn baan. Dat was ik voorheen niet.
    Hoop maar dat het iets tijdelijks is!

Maarre.... wat zouden jullie doen, de fles geven? Ik wilde daar helemaal niet aan beginnen maar dit gaat zo niet.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik zou zelf toch een flesje of iets anders te drinken geven ,als ze daardoor lekker slaapt en jij ook weer aan je goedenachtrust komt zou ik het gewoon doen! als gwen een keertje savonds of snachts wakker is geef ik haar wat te drinken, en dan is het niet zo dat ze de volgende nacht of avond weer komt voor een flesje hoor.

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    bij lars is een slokje water meestal al voldoende. en wij hebben altijd een klein lampje aan

10. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Geen idee... :oops:
    Ik wou dat ik de gouden tip had..

Deel Deze Pagina