Anouk - I don't wanna hurt geweldig nummer en hou het niet droog dan. YouTube - Anouk - I don't wanna hurt. Whitney houston. YouTube - Whitney Houston - I Didn't Know My Own Strength Lyrics
YouTube - Christina & Ali, 13, 20 ~ America's Got Talent 2010, auditions Portland het lied opzich niet zo , maar het verhaal erachter greep mij zo aan dat ik echt een half uur heb zitten huilen Iedere keer ik het opnieuw bekijk krijg ik terug tranen Het is van een auditie in america got talent, maar zeker eens kijken
Deze wilde ik ook posten. Ik draaide dit nummer veel toen ik net bevallen was. Het geeft perfect dat rauwe, aardse van de bevalling weer. En de shock die je krijgt als je voor het eerst moeder wordt. Ik heb echt de ogen uit mijn kop gejankt bij dit nummer, als ik hem keihard in de auto draaide. Een soort zelftherapie zeg maar Maar in jouw situatie is hij helemaal toepasselijk zeg...jeetje wat erg joh
Een echte tranentrekker voor mij is Wires van de band Athlete De zanger van deze band heeft een prematuur geboren kindje gekregen en dit nummer gaat over deze ziekenhuisperiode. Mijn dochter is ook 6,5 weken te vroeg geboren en als ik dit liedje hoor dan zit ik direct weer midden in de periode dat zij aan het vechten was voor haar leventje en jank ik mijn ogen uit mijn kop. En Lost van Coldplay vind ik ook errug mooi.
Memory van Barbra Straisand. I.am sailing van Rod stewart. En nog vele andere. bv Ben van m j. Panfluit muziek. Dat soort nummers laten bij mij altijd de tranen vrij stromen. En soms zet ik speciaal een nummer op om de emotie.s los te laten. Is soms beter dan ze op te kroppen. Je kunt wel zeggen dat ik een emo typ ben als het om muziek gaat.
YouTube - Heartland - I Loved Her First weet nog heel goed het liedje begon te spelen papa en ik liepen naar voren bijde in tranen tranen van geluk.. bijna een jaar alweer dat ik ben getrouwt met de allerliefste man van de wereld
YouTube - herman van Keeken - Pappie loop toch niet zo snel Lijkt misschien heel raar, maar bij dit nummer hou ik het sinds ik klein was al niet droog...(zit hier nu weer met een krop)
en dit nummer... pfff hormonen.. heb nu al tranen en ook weer tranen van geluk YouTube - Marco Borsato - Slaap Maar
YouTube - Sailor Moon - Sad Romance is echt zoeen mooi rustig nummer, en dan dat filmpje er bij, okay is dan wel een tekenfilm maar toch =P ik kan zelfs om een tekenfilm janken haha
Ik weet zo uit mijn hoofd niet van wie het nummer is maar met stip op 1; Red white and blue.. Het is een American tribute song voor de militairen.. Toen mijn vent in A'stan kon ik dat nummer niet horen zonder in tranen uit te barsten.. Prachtig nummer en de tekst doet het hem.. Zo mooi !!
Moest aan dit topic denken toen ik vanochtend een nummer hoorde. I don't believe van Pink vind ik geweldig, en erg emotioneel. Maar ook: YouTube - Dire straits Brothers in arms (with lyrics) Waarom weet ik niet, maar het is echt een nummer van mijn vader en ik. En deze dus ook: YouTube - Dire Straits-Romeo and Juliet [LYRICS!] Dire Straits raakt een gevoelige snaar bij mij...
YouTube - linkin park- my december YouTube - Evanescence - Missing YouTube - Gathering Broken Glass [Piano Version]
Pink met Who knew U2 met With or without you (vooral de intro) Van dik hout met Meer dan een ander (titel kan anders zijn)
Ik heb dat met dit nummer van de dire straits... YouTube - Dire Straits - Why Worry Heeft heel veel emotionele waarde!!
Ik heb dat ook bij een paar liedjes guus meeuwis - dat komt door jou... u2 live with or withoutyou metallica nothing else matters