Wie nog meer?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hopelijksnel, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopelijksnel

    Hopelijksnel Actief lid

    11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Hoi Dames,

    Ik ben nu waarschijnlijk bijna 6 weken zwanger maar weinig tot geen klachten.. ik weet dat dit heel normaal kan zijn ( heb volgens mij heel dit forum inmiddels gelezen:D) maar toch uiteraard nog steeds ongerust.. Het enige waar ik al een tijdje last van heb is pijnlijke borsten maar dat is ook al minder dan toen ik ging testen en wisselt ook een beetje per dag..

    Maar goed wat ik me vooral afvraag is over er nog meer net zwangeren zijn die niet extra hoeven te plassen?? Ik moet echt niet vaker plassen dan normaal volgens mij en hoef er ook echt 's nachts niet uit! Zie dat vaker plassen echt zo vaak voorbij komen dat ik me afvraag of het wel "normaal" is dat ik dit niet heb?

    Ik om uit de MMM en heb gelukkig vrijdag al een nieuwe echo maar vind het zoooooooo spannend!!!

    Liefs!
     
  2. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Je bent niet de enige hoor :D
    De eerste weken hoefde ik ook echt niet vaker te plassen en had werkelijk nergens last van!

    Totdat ik de 7de week inging, toen werd ik kotsmisselijk en heb er zelfs tabletjes voor gehaald bij de huisarts, die hielpen gelukkig goed.
    Vanaf de 8ste week kreeg ik pijnlijke borsten en vanaf de 9de week moest ik ineens vaker plassen en dan ook echt veel vaker, soms elk half uur :D

    Dus wacht maar af, het kan nog allemaal komen :D
     
  3. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.825
    1.674
    113
    Vrouw
    Iedereen is anders zwanger...
    Geniet nog maar even van je "klachtenvrije" zwangerschap ;)
    Het vaker moeten plassen komt vanzelf wel...
     
  4. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Geen klachten hier tot week 10; beetje moe en week 20; spataderen.
    Vaker plassen moest ik pas op het eind, als baby echt op blaas drukt!
     
  5. an12

    an12 Actief lid

    3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen klachten..zelfs geen pijnlijke borsten ofzo. Maar na week 10 heb ik 30 weken lopen spugen elke ochtend. Dus ik zou zeggen probeer lekker te genieten dat je je zo goed voelt!! Nu met mijn 2e zwangerschap is dat wel anders.
    En dat vaker na de wc gaan..nee dat ken ik ook niet hoor.
    Veel succes vrijdag bij de echo...ik hoop voor je dat alles goed is. Spannend hoor!!
     
  6. BeertjeS

    BeertjeS Actief lid

    2 aug 2012
    286
    0
    0
    Heb de hele zwangerschap nergens last van gehad. Ook geen last van mijn borsten, dat kwam pas na de bevalling. Ik was niet misselijk, niet extra moe en heb nooit extra hoeven plassen. Het enige dat ik had was dat ik twee dingen die ik normaal altijd extra lekker vond, opeens heel vies vond. Wat dat betreft had ik dus een heerlijke zwangerschap! Hopelijk blijft dit bij jou ook zo, zou fijn zijn toch?!
     
  7. Hopelijksnel

    Hopelijksnel Actief lid

    11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Thanks dames!! Klopt dat echt iedere zwangerschap anders is, ik maak me ook geen zorgen meer verder;) Laat het op me af komen maar je hoopt natuurlijk zo dat alles goed gaat en je over 9 maanden een mooie baby in je armen hebt!

    Dat plassen zie ik alleen overal terugkomen en weet ik ook van vriendinnen.. dus ja .. vroeg ik me wel even af:)

    Als ik me zo de rest van de zwangerschap voel hoor je mij zeker niet klagen!;)
     
  8. Gentle

    Gentle VIP lid

    10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Zolang je geen verontrustende dingen hebt (erge kramp, erg bloedverlies) hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken. Aan symptomen valt sowieso eigenlijk niet af te lezen of het goed zit met je zwangerschap. Dat gaat toch op en af, dan weer overal last van, dan weer niks.

    Fijn dat je meer echo's krijgt nu, dat geeft toch altijd een stukje rust als je dan je kleintje weer even ziet. En dan zie je vast gewoon dat het goed gaat!!
     
  9. Hopelijksnel

    Hopelijksnel Actief lid

    11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Je hebt helemaal gelijk Gentle;)

    Ik heb 2 weken geleden een echo gehad maar was uiteraard nog weinig te zien.. Nu waarschijnlijk de laatste echo bij de gyn ben dan eind 6/ 7 weken dus dan zou er toch al een mini beebje te zien moeten zijn:) Wel fijn idd zo vroeg!!
     
  10. pafwaf

    pafwaf Lid

    22 sep 2014
    62
    0
    0
    meulebeke
    buiten contstipatie en beetje moe nie echt heel misselijk, wat ik wel heb is savonds een beetje mottig voelen , maar weet uit ervaring dat het heel snel kan omslaan voor zelfde geld sta je dag er na op en geraak je niet meer van toilet af zo misselijk
     
  11. MamaIII

    MamaIII Bekend lid

    29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Het enige verschijnsel wat bij mij dagelijks aanwezig is, is de duizeligheid. Dit is omdat mijn bloedruk naar beneden knalt wanneer ik zwanger ben. Misselijkheid wisselt per dag (klopt af!), bij de andere zwangerschappen ben ik ook weinig misselijk geweest. Mijn borsten voel ik wel, maar met name als ik ze aanraak en bij wakker worden.

    Ik hoop het niet voor je, maar wie weet verlang je over een paar weken terug naar de tijd zonder kwaaltjes ;)
     

Deel Deze Pagina