Is dit het ontzwangeren... Nu al tranen voor de 1ste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aappie20, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Man man man wat is dit jaar snel gegaan.
    Het duurt nog eventjes maar dan is ons ventje helemaal baby af...
    Al vraag ik me af en toe wel eens af of die echt baby is geweest... Hij is zo snel met zij ontwikkeling, begint nu al met stapjes los te zetten als hij het niet doorheeft. Loopt overal langs, loopt aan een handje mee.

Waarom zit ik nu al echt te janken,piepen en miepen als ik denk aan zijn eerste verjaardag? Ik weet het echt niet.
    We (nouja ik) ben al druk bezig met het plannen van zijn dag, cadeautjes worden aangestreept, taarten uitgezocht, welke hapjes ga ik serveren en waar haal ik toch de leukste versiering vandaan.

Mijn ventje, ik zie het al helemaal voor me, hij in zijn kinderstoel ik kom binnen met zijn taartje met 1 kaarsje erop. Iedereen zingt lang zal hij leven en hij begint van zijn taart te smullen.

Iemand tips.... Als ik hieraan denk ga ik alweer beginnen.

Heeft iedereen dit of is dit echt de laatste paar weken van het ontzwangeren of ben ik de emotionele muts die haar mannetje zo graag nog even klein wil houden.

2. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Hahahahaha! Denk dat we dit allemaal (in meerdere of mindere mate) herkennen!

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Zeker herkenbaar, bij mij begon het met een maand of 10 en toen ook heel wat traantjes weg gepinkt.
    Je ventje ontwikkeld zich bovengemiddeld snel, als hij nu al aan zijn eerste stapjes begint. Dan is hij gevoelsmatig ook eerder baby- af denk ik...

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hoort erbij! Ik was ook emo net voor zijn 1e verjaardag! De dag zelf vooral van hem genoten en geen traan gelaten, t was meer de afsluiting van zijn eerste jaar en baby tijd.. Time flies..

5. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons ventje is morgen jarig en oooooooooo wat herkenbaar! Pfffffff..... Ik kan ook niet precies omschrijven wat voor gevoel het is, maar ik ben ook zo'n emo muts.. Vorig jaar kreeg ik een geplande KS en ik wist dus precies wanneer onze zoon geboren zou worden. De afgelopen week dacht ik steeds; wat deed ik vorig jaar ook alweer rond dit tijdstip? En toen, en toen etc.. Het lijkt ook wel alsof we morgen een soort van afscheid nemen van een bepaalde fase. Maaaaaar: de nieuwe fase die voor de deur staat, lijkt me ook weer ontzettend leuk, dus als dat weemoedige gevoel de kop op steekt, denk ik aan al het leuks dat ons nog te wachten staat! Ik ga morgen heerlijk genieten van ons ventje. Vandaag al verjaardag gevierd op de crèche en dat was zoooo leuk!

6. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niets met ontzwangeren te maken denk ik zo! Maar gewoon met trotsheid dat je kind het zo ver heeft geschopt. 1 jaar is altijd een hele prestatie en dat word door vooral de ouders erg gevoelt! Gewoon lekker van genieten!
    Ik ben al weken in spanning als een klein kind! Terwijl hij waarschijnlijk er weinig van mee krijgt:p

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik denk dat het geen ontzwachtelen meer is maar dat het gewoon je gevoelens zijn!

Na mijn zwangerschap kan ik overal om huilen terwijl ik voor mijn zwangerschap echt nooit huilde en zeker niet om sentimentele dingen :/.

En nu zou ik al kunnen huilen bij de gedachte van jou denkend aan je kindje die 1 wordt en hoe mooi dat is haha.

8. Bobar

Bobar Lid

12 sep 2013
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat kan ik me heel goed vkoorstellen! Ons mannetje heeft nog even tegaan (7 mnd). Omdat het onze eerste is, hebben we geen idee hoe het zal zij op zijn 1e verjaardag. Ik kan me er gewoon geen voortseling van maken ... het gaat zo snel

Deel Deze Pagina