hallo , ik vroeg me eigenlijk af hoe lang jullie gebruik maakten van het aankleedkussen?... Gyano is zowiezo te lang aan het worden dus ik denk dat ik binnenkort maar iets anders op de commode ga leggen grtz Ramona
Hmm, ik gebruik hem nog steeds, dan rolt hij tenminste niet direct alle kanten op. Zijn beentjes bungelen er wel wat overheen, maar vind ik niet zo erg. Er zijn trouwens wel xl aankleedkussens verkrijgbaar volgens mij.
Hier word hij ook gewoon gebruikt Daan is er al wel veel tegroot voor maar het is gewoon lekker zacht en makkelijk met het afdrogen dat niet alles nat word enzo. Je hebt wel XXL aankleedkussens heb ik ergens gezien.
Ik heb bij Milan het aankleedkussen gebruikt tot hij 16 maanden was. Daarna is hij naar zn nieuwe kamertje gegaan en naar zn nieuwe bed. Vanaf die tijd verschoon en kleed ik Milan aan op de bank, zodra hij uit bad komt en ik m afgedroogd heb loopt hij direct naar de bank, klimt er zelf op en gaat ie klaar liggen om aangekleed te worden. Dit zelfde doet hij ook als ik tegen hem zeg dat het tijd word voor een schone luier, hup meteen die bank op. Dit vind ik wel heel erg fijn nu, zeker nu ik zover in me zwangerschap ben en het allemaal wat zwaarder word om hem heel de tijd op te pakken enzo, want zo ligt is Milan ook weer niet en dat lijkt op t moment allemaal dubbel zo veel te wegen.
Hier nog steeds, maar ik heb een duits aankleedkussen, die is zo groot als de commode zelf! Op de aankleedkussen wat ze hier in Nederland verkopen (hebben mijn ouders) is het idd niet meer zo handig!
hallo hier wordt het aankleedkussen ook nog steeds gebruikt, jildou is nu bijna 2,5 jaar. gebruik hem boven nog en beneden ook, en straks gebruik ik hem nog voor de tweede ook. de benen hangen er wel over heen, maar ze liggen wel lekker zacht. anita
Een vriendin van mij heeft een zoontje van 2 jaar en die gebruikt hem ook nog steeds. Beetje proppen, maar gaat best
Yeline is 2 jr en bijna 8 mnd en die heb ik gewoon nog op de aankleedkussen met verschonen. Wil best wel al steken haar benen wel uit (ze is nu 90 cm) maar ik vind het nog ideaal, en zij vind het ook helemaal goed.
hmmm dat kan natuurlijk ook! een xxl kussen <-- waar koop je die? dan kan binnenkort dit kussen naar de andere babykamer toe thnx ...grtz Ramona
ik gebruik hem nog steeds om aidan op aan te kleden na het bad. of om zijn broek te verschonen als ik toch boven ben. zou anders echt niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen hahaha. ons bed is daar te laag voor en staand is ook geen optie, dan loopt hij gewoon aan