Waar kopen jullie de kleren van je kinderen? Gisteren in de stad niks leuks kunnen vinden of allemaal al zomerkleding. En op internet vind ik het ook niet.. Weet niet goed welke sites enz. Hebben jullie tips?
Ik sluit me bij m28 aan.Wij hebben hier ook name it.Helaas gaan daar de kleine baby maten eruit,maar wat betreft de maten van de grotere kinderen is het uitgebreid.En dat is fijn voor de oudste
Hier in de stad bij kixx (is dat een merk?) Zara We (voor jongens vanaf 86 geloof ik) online koop ik vooral via mp - dutch design bakery - vingino - name it
Hier kopen we heel verschillend o.a. bij: H&M Name-it winkeltje "BabyTwinkel" verkopen ze merken zoals noppies, babyface, esprit, mexx Prenatal Zara Hema
Dank jullie wel, ik kruip zo achter de pc en ga eens even rondneuzen. De WE had ik niet aan gedacht, terwijl ik daar al eens kleding heb gekocht.
Op internet is zoveel leuks te vinden. Oa kleertjes.com, kinderkleding-tekoop en happybee zijn favoriet.
De WE heeft echt leuke jongenskleding! Ik vind het ook moeilijk momenteel, want het is al veel zomerspul en de zomer dat duurt nog wel even .
Vond het ook altijd moeilijk.Als ik dan een leuk rokje zag,dan koste het zo duur.Nu ben ik deze week begonnen met het zelf maken ervan(lapje stof kost 2,50!!!).Super leuk om te doen.Enige wat ik dan nog nodig heb zijn leggings en shirts.
Vind het ook lastig. mijn kinderen beginnen nu beide in 92 te groeien, maar bijv bij shoeby is dat altijd meteen uitverkocht. H&M verkoopt hier alleen 122, dus die valt ook af. WE vind ik heel leuk, maar valt nog veel te groot voor ze. Dus hier blijft eigenlijk alleen de zara over, en heel af en toe hema/V&D.
Ik koop bij H&M online en hier in het dorp bij de plaatselijke kinderboetiek (Pointer, Mexx, Esprit, Name-it) en regelmatig een shirtje of overhemdje bij de Hema.
hema, H&M (af en toe), bakkaboe (verkopen ze in verschillende winkels, maar ik dacht alleen in het zuiden des lands?) Verder shop ik veel online: z8, name-it.
Ik koop voor mijn dochter veel bij de V&D, terwijl ik er voor mezelf echt nooit iets koop. Verder natuurlijk H&M, Zara is erg leuk voor kleintjes en Name It. Ik moet zeggen dat ik zelfs weleens bij de Wibra slaag. Supergoedkope 'creche-kleding' wat er leuk uitziet.