klamboe weg gehaald

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    hoihoi,

    ik heb gister de klamboe boven elijah's bedje weggehaald, hij heeft het tot twee keer toe gepresteerd om die sluier door de spijltjes te trekken en zich er om heen te wikkelen door zich om te draaien :confused:

    hij was wel heel vrolijk en moest lachen toen ik binnen kwam, meestal huilt hij als hij wakker wordt, maar nu keuvelde hij wat, tja tuurlijk, hij vond iets nieuws om zich te vermaken.

    nu is het zo kaal in het kamertje, en het bedje lijkt zo licht nu.

    maar ja, ben veelste bang dat hij erin vast komt te zitten (of erger...)
     
  2. HappyLuna

    HappyLuna Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, wat grappig!
    Hier precies hetzelfde! :D

    Ze haalt door de spijltjes van haar ledikantje
    de klamboe naar binnen, en ligt dan helemaal
    in tule gewikkeld.

    Wij hebben de klamboe ook maar naar zolder
    gedaan!

    Staat nu wel kaal hè, in het kamertje?

    Groetjes!
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    grappig dat die van jou dat ook doet! :D

    ik ga vandaag wat schilderijtjes verplaatsen, alles is gezellig, op één kale muur na! misschien hang ik wel een plankje (hoog) boven het bed.

    ik had ook altijd een lakentje op gevouwen onder zijn hoofdje, of een luier, voor het spugen, maar dat ligt ook helemaal gedraaid. dus nu doe ik onder het hoeslaken, een molton. net als zo'n moltononderlegger voor het plassen, maar dan niet waterafstotend. hij is ook zo'n drukke slaper. (slaapzakken zijn de uitvinding voor hem) :D
     
  4. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Britt deed hetzelfde, dus hier ook weggehaald
     
  5. Gul

    Gul Actief lid

    27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Door onze verhuizing (kijkers) hadden we al een tijdje geleden weggehaalt. Alleen door het warme weer lijkt er opeens iedere keer muggen in het huis binnen te komen.
    Dus vandaar willen we juist nu weer een klamboe te gaan gebruiken (van die tule). Ik hoop dat hij nog iets te jong is om ermee te "spelen".
    En in het nieuwe huis meteen overal horren plaatsen...
     
  6. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    Hier ook geen klamboe meer ! Wel heel erg jammer, het staat zo lief.

    Heb nu allemaal grote knuffels overal staan. Als ze uit dr bed is dan is het 1 groot feest in dr kamertje !
     
  7. Mey

    Mey Actief lid

    9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Wat je kan doen is de klamboe strak trekken en de poten van het ledikantje erop zetten. Alleen bij de opening zou je er dan nog iets zwaars op moeten zetten (van die makkelijke kleine deurstoppers bijvoorbeeld). Zo kun je toch de klamboe gebruiken maar blijft het wel veilig!
     
  8. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb m vorige week ook weggehaald!
     
  9. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
  10. sim

    sim Niet meer actief

    dat is echt een heel leuk idee! kunnen die ook op het ledikant?
     
  11. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hier ok een klamboe trekker. we hebben hem strak onder de poten van het bedje.. anders word hij lek gestoken door de muggen :(
     
  12. sim

    sim Niet meer actief

    tja daar zit je nu inderdaad wel weer mee, maar ik moet zeggen dat die klamboe van ons nooit erg goed sloot, en ik heb ook een keer gehad dat er één mug in bleef zitten (had niet goed gecontroleerd) dus met als resultaat 3 bulten op zijn hoofd.

    10 jaar terug had je nog geen klamboes boven de bedjes, toen had je alleen maar van die klassieke hemeltjes.

    vind het wel ontzetten romatisch staan, maar ik laat m wel even weg voorlopig, ik kan het ook wel onder de pootjes doen, maar die zijkanten lopen rond, dus dat gaat er heel raar uitzien, dan maar zonder en even de kamer goed controleren op muggen..
     
  13. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Wat de muggen betreft: je kan ook een muskietennet kopen en die over het ledikant doen. Zolang ze nog niet gaan staan of op de knieen zitten, is dat een perfecte uitvinding. Ik heb hem gekocht bij Babywalz. Je hebt ze in 2 uitvoeringen.
     
  14. sim

    sim Niet meer actief

    zo'n ding zou ik ook nog wel eens willen hebben, ik heb met dit warme (nou ja :rolleyes: ) weer, ook wel eens het weekendbedje buiten staan als box, maar ik laat m niet alleen ivm wespen ed. kunnen die daar ook over?
     
  15. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    De ene variant is alleen voor het ledikant en de andere variant ook voor campingbedje en zelfs wandelwagen.
    We gaan binnenkort weer op vakantie en het muskietennet gaat mee! Die pak ik bij wijze van spreken als eerste in.
     
  16. sim

    sim Niet meer actief

    :) echt wel, vooral op vakantie..
     
  17. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Wij hebben hier helaas last van muggen met ziekte! Dus er moet een muggennet over het ledikantje! Nu heb ik een speciale bumper gekocht die de hele zijkant van het bedje beschermd, zodat de kleine er iig niet bij kan!

    http://www.babyuniverse.com/pro/baby/95 ... eTrim.html
     
  18. sim

    sim Niet meer actief

    oh wat vervelend zeg, ja dan moet je extra oppassen!

    bij ons hing hij grotendeels voor de sier, hij sloot niet echt heel goed, maar zo'n ding wat je er omheen hangt lijkt me wel ideaal
     
  19. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ze trekt hem er wel doo rheen dat is van de redenen dat ik heel vak naar boven loop totdat ze slaapr maar he haar nog niet in gewikkeld gezien..
     

Deel Deze Pagina