huilen, huilen en nog eens huilen. help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door odet, 15 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanna76

joanna76 Lid

8 apr 2008
    16
    0
    0
    Styliste
  2. odet

odet Niet meer actief

nou, we zijn dus bij de osteopaat geweest en het blijkt dus dater een wervel zit die teveel naar voren schiet (kan kloppen want hij zit vaak met zijn hoofd helemaal naarachteren) en zijn net zit vast, waardoor hij zijn hoofd niet helemaal naar rechts kan draaien (en dan te weten dat er in het ziekenhuis nog een fysiotherapeut naar heeft gekeken he)
    hij is nu 1 keer behandeld en morgen mogen we weer.
    zo te zien gaat het nu eindelijk de goede kant op :)
    eindlijk.

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Hoi Odet,

Ik volg je verhaal al een tijdje.
    Ik ben ook met onze dochter naar eenosteopaat geweest, ook mede voor het vele huilen etc.
    Bij haar was er ook iets met een werveltje. Zij is er nu 2 x geweest en hier gaat het nu een stuk beter! Ik hoop dat het bij jou ook zo zal gaan.

4. irma55

irma55 Lid

14 apr 2008
    36
    0
    0
    Hoi Odet,
    Ik heb net je verhaal en alle reacties gelezen. Wat een ramp zeg, wat moet dat zwaar zijn. Ik hoop zo voor je dat dit het vanaf nu beter zal blijven gaan! Waardeloos toch, dat er zo raar aangekeken wordt, terwijl er zoveel gezegd wordt zelfs hier op het forum over Kiss syndroom, en dat ze er dan niet eens op willen checken!
    Laat weten hoe het verder gaat hoor. Heel veel sterkte voor jullie allebei!
    Liefs, Irma

5. christina

christina Niet meer actief

De osteopaat doet echt wonderen! Wij zijn er ook geweest met onze dochter ivm lichte voorkeurshouding en krampjes. Na 4 behandelingen was ze er van af en binnen 48 u na de 1 ste behandeling hadden we een heel ander kind. We zijn nu voor hypermobiliteit bij de kinderfysio geweest en die vertelde dan Lenthe heel mooi symetrisch is en niks meer van een voorkeurshouding terug te vinden is. Super.

6. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hoi Odet,

Ik heb precies hetzelfde. Heb net een blog geplaatst hierover.
    Mijn dochter heeft zelfs 1,5 week in het zkh gelegen om bij te komen. Daar ging het goed. Medische was er niets, stress werd er gezegd.

Ze is heel onrustig en huilt inderdaad om niets en is ontroostbaar. Hengelen met armen en houd zichzelf daardoor wakker, ik ken het.
    Je wordt er moedeloos van.

In het zkh ging het goed, en thuis ook wanneer ze verlof had, maar nu is ze ontslagen en bam...mis is het weer.
    Wij denken dat haar kamertje misschien teveel prikkels geeft. Het kamertje heeft veel verschillende kleuren. (wel zachte kleuren)

Heel veel sterkte meid, hopelijk is het snel voorbij.
    Ik ga nu ff de antwoorden lezen op je verhaal.
    Hopeloos is het! :( :(

Liefs Britt

7. odet

odet Niet meer actief

ja, echt vrolijk wordt je er niet van, maar het ergste is nu wel voorbij geloof ik.
    gisteren weer naar de osteopaat geweest en dan slaapt ze de dag erna slecht.
    morgen zal het wel weer beter gaan :)

8. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Lees net over het kiss syndroom. Ik heb het zelf, en mijn neefje ook.
    Mijn dochtertje gaat binnenkort voor controle heen. Door de osteopaat kreeg ik deze site door:

www.kiss-kinderen.nl

Zeker de moeite waard om te kijken, er staan ook sympthomen bij.
    Nogmaals sterkte Odet.

Knuf Britt

9. odet

odet Niet meer actief

ja, die site had ik al gezien, zo was ik ook op het idee gekomen.

10. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Misschien is het idee van het CB om je kleintje in te bakeren ook geen slecht idee (als je kleintje fysiek niks mankeert). Misschien kunnen ze het aan je uitleggen.
    En dan een ritme vasthouden van eten, knuffelen+spelen, slapen bij de eerste signalen van slaap, eten, knuffelen+spelen, en slapen bij de eerste signalen. En niet eerder dan om de 2.5 - 3 uur eten geven.
    Bij mij heeft rust en regelmaat erg geholpen (+ inbakeren).

11. odet

odet Niet meer actief

hij is nu ook ingebakerd, maar wel nadat ik zeker wist dat er lichamelijk niks aan de hand was.
    het cb wou inbakeren zonder dat ze wisten of er verder iets aan de hand was

Deel Deze Pagina