Kramp en warm gevoel in buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kml, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Ik ben net gestopt met de pil (2 januari laatste pil) en ben daarna ongesteld geworden (6 januari, van de pil nog).
    Anderhalve week nadat ik ongesteld was geweest kreeg ik ineens last van kramp in mijn buik en een warm, gloeiend gevoel. Ook heb ik last van mijn darmen, ben ik moe en voel ik me warm. Dit houdt al een week aan nu.

Het is volgens mij veels te vroeg voor zwangerschapssymptomen (tenzij ik een week na mijn periode een eisprong heb gehad...kan dat? Ik had wel meer afscheiding en het gevoel in mijn borsten wat ik heb als ik mijn eisprong heb, maar omdat het gevoelsmatig te vroeg was voor een eisprong ging ik ervan uit dat het niet zo was), maar ik ben vorig jaar ook een maand gestopt met de pil en toen had ik helemaal geen last van ontpil verschijnselen. Helemaal niks. Nu zit ik met allerlei sensaties die ik nooit eerder heb gevoeld en daar zit ik dus een beetje mee. Wie heeft een antwoord?

Sorry als deze vragen al veel eerder ook gesteld zijn, maar ik zit ermee...ook omdat ik me afvraag of ik wel in orde ben.

groetjes

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

tja, het kan toch ontpillen zijn. maar soms komt zo'n vroege eisprong ook weleens voor. er is niets over te zeggen jammer genoeg...

ben je gestopt om zwanger te raken? spannend dan, hopelijk is het snel raak!

3. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Ja we zijn bewust gestopt met de pil :)
    Ik zit ook met rode wangen en pijnlijke borsten. Ik heb inderdaad veel gelezen over ontpillen..maar omdat ik vorige keer helemaal geen ontpilverschijnselen had, ben ik in de war.

Ik weet dat ik rustig moet afwachten..maar was ook ineens bang dat ik iets anders zou hebben, dat er iets mis is (ziekte ofzo).

Maar een vervroegde eisprong kan dus wel?

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

volgens mij wel, maar pin me er niet op vast he!

ik ben zelf zwanger geraakt met een heel erg late eisprong (dag 16/17 op een cyclus van 27 dagen) dus een vroege moet ook kunnen toch? en volgens mij heb ik hier weleens vaker gelezen. anders moet je eens zoeken op "vroege eisprong"

5. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hee Marieke,

Nee natuurlijk pin ik je er niet op vast :-D.

6. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb jullie advies nodig! Ik heb nog steeds dezelfde symptomen als eerder beschreven, alleen nu heb ik ook meer bultjes rond mijn tepels, tintelende tepels, een opgeblazen gevoel en voelt het echt alsof mijn baarmoeder (of in dat gebiedje) constant in brand staat. Kan dit ook ontpillen zijn?

Ik hoop van jullie te horen.

7. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Niemand een antwoord? Echt niet?

8. redsonja

redsonja Lid

5 dec 2008
    29
    0
    0
    Hoi kml,

Ik herken de symtomen die je aangeeft. Ik ben zelf in november gestopt
    met de pil en kreeg ook allemaal zwangerschapsverschijnselen.
    Maar het bleken toch van het ontpillen te komen (had ik ook nog nooit eerder gehad)
    Dus ja en kan zijn dat je zwanger bent, en ja het kan zijn dat je aan het ontpillen bent.
    Sorrie ik kan er ook niks anders van maken, je zult toch moeten wachten tot de dag dat je ongi zou worden en dan testen.
    Probeer (ja is moeilijk! ;) ) je er niet zo druk om te maken.
    Je maakt jezelf anders gek, en onnodig gestressed.

Liefs, Sonja

9. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hoi Sonja,
    Bedankt voor je antwoord. Het is inderdaad afwachten, maar dat vind ik moeilijk. Het voelt namelijk zo vreemd dat ik me afvraag waar mijn lichaam mee bezig is. Nou ja, ik doe mijn best dan maar, met wachten :)

Wat had jij dan allemaal voor ontpilverschijnselen? En zijn ze nu verdwenen?

xx

10. redsonja

redsonja Lid

5 dec 2008
    29
    0
    0
    Hoi kml,

Lastig he wachten :)
    Mijn ontpillingsverschijnselen waren;
    moe
    misselijk
    zere borsten
    gevoelige/ jeukende tepels

Dus ja dat lijkt behoorlijk op zwangerschapssymtonen,
    maar werd gewoon ongesteld.
    Ik heb het maar 1x gehad (was ook meteen over nadat ik ongi werd), vorige keer niet.
    Maar ja, ieder lijf is anders dus is het moeilijk te vergelijken.
    Maar ik begrijp jou dubbele gevoel hierover heel goed hoor,
    :D Sonja

11. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ik ben ook pas gestopt met de pil heb ook ongeveer de zelfde klachten als jou, last van me buik, steken in me kont:S last van winderig heid, moe moe moe, veel plassen, heb wel op de dag van me ei sex gehad dus wie weet

12. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Ik liep vandaag weer met krampen en zeurende buikpijn door de stad..en werd overvallen door angst dat het iets heel anders, ergs zou kunnen zijn.
    Je leest wel veel over ontpillen, maar als je dingen voelt die je nooit eerder hebt gevoeld en het ook meer dan een week aanhoudt, dan ga ik me toch afvragen wat er aan de hand is.

Het is afwachten.....is dit voor jou ook de eerste ronde? Wanneer kun je testen?

13. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ja idd ik maak me ook druk van wat zou ik toch hebben, ik ben nog niet zo heel lang gestopt met de pil nu een maand zoiets denk ik, dus dit is voor ons de eerste ronde, maar me buik voel ik echt constant, niet dat ik er beroerd van ben ofzo, gistere ochtend wel moest toen gaan werken, en ik kon geen kant op kon gewoon niet recht lopen, zo pijn en afgelopen zondag dus me ei gehad, dus wat ik zelf dan denk en natuurlijk hoop dat dat mischien wel eens een innesteling zou kunnen zijn geweest... maargoed ik ga daar maar vanuit dat het niet zo is, want le lichaam houd je zo ontzettend voor de gek.. als dat gevoel in me buik zo blijft een paar dagen ga ik denk ik maar evne langs de HA, want testen is het nog veelste vroeg voor denk ik zo..

14. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn! lijkt me leuk om zo contact met je te houden, want jij bent ook pas gestopt met de pil!
    gaan jullie nu voor jullie eerste kindje?

15. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hoi,
    is goed...we houden elkaar in de gaten. Ik ben net gestopt met de pil en het wordt ons eerste kind inderdaad. Bij jou ook? Ik kan volgende week dinsdag pas testen denk ik, als ik dan al niet ongesteld geworden ben. En jij?

16. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    al mijn banner klopt kan ik over 9 dagen testen, denk ik, weet ook niet precies, is nog even afwachten hoe mijn cycles is, hou jij je temp ook bij? want dat is echt wel makkelijk zie mijn kaartje
    ja wij gaan ook voor ons eerste wondertje!

Deel Deze Pagina