tot wanneer in de box

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door esmee1808, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Tot hoe oud hebben jullie de box gebruikt ?

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

1 jaar.
    bij de oudste was het omdat hij er probeerde in te klimmen!
    (we hadden er een met wielen en la). Dit vond ik zo gevaarlijk dat ik de box daarom had weggehaald. Daarbij liep hij ook vroeg.
    Bij de 2e ook een jaar, maar was omdat de 2e er nietmeer in zat en dat het meer een rommelbox werd.
    soms mis ik het wel, maar dat is 1x per week of zo, voor mij geen rede een grote box in de kamer te laten staan.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

bij de 1ste bij een jaar, omdat hij in de weg stond voor haar veraardag en kerst en bij de 2de met 10 mnd al omdat hij er nooit meer inzat.

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    net gister uit elkaar gedraait, ze is nu 8 maanden en zat er al een hele poos niet meer in. met goed 6 maanden kon ze namelijk kruipen, zitten en een dikke week later staan. de woonkamer is redelijk babyproof en ik neem dr gewoon mee als ik naar boven ga of in de keuken/gang ben.

nog een reden was, omdat daar nu de kerstboom staat:p

5. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Hier staat hij eigenlijk ook in de weg en ze zit er eigenlijk ook praktisch niet meer in dus denk dat ik hem zo ook maar uit elkaar ga draaien.

6. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Nu net heb ik hem afgebroken. Hij zit er toch amper in en het staat alleen maar in de weg.. Ga van de week een leuk hoekje voor hem maken, met tafeltje en een stoeltje enzo. Vind ik leuker dan de box
    Hij is 13 maanden.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel speelt er nog steeds regelmatig in, al is het alleen maar omdat het "mijn" is en lydia er dan niet in mag:D Tot 1,5jaar echt intensief gebruikt voor hem, ondanks dat hij met 11maanden goed los kon lopen. Het was zijn plekje waar hij graag speelde.

8. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Heb hem weggehaald en tafeltje en 2 stoeltjes neergezet die we vandaag gekocht hebben. Ze heeft nu echt haar speelhoekje en ze is er lekker in aan het spelen. Zalig die ruimte en leuk z'n echt kinderhoekje :)

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik denk dat ik hem voorlopig nog wel laat staan. Boaz kan ook kruipen en loopt ook rondjes in de box, maar ik vind het wel goed voor hem als hij ook eens op een en dezelfde plek blijft zitten. Volgens mij speelt hij dan intensiever dan dat hij een hele kamer tot zijn beschikking heeft met overal spannende dingen.

10. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    hij is hier nu een halve dag weg en heb hem nog niet gemist. Ze heeft lekker in haar speelhoekje gespeeld en af en toe stapt ze de kamer rond en dan gaat ze haar hoekje weer in.

11. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    tot 11 maanden
    want met 10 maanden liep ze al en toen wou ze er niet meer erin
    dus toen heb ik hem een maand later maar weg gezet
    nu afwachten hoe lang de box nu blijft staan met onze 2e dochtertje

12. ons 2e wonder

20 apr 2011
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jelle is nu ruim 16 maanden en nog steeds zit hij geregeld in. Ook eerlijk gezegd omdat mama t wel s makkelijk vind met schoonmaken etc (schaam). Hij vind het zelf ook nog steeds niet erg. Maar ik twijfel nu wel of we m weghalen ivm kerstboom en mijn verjaardag. Mijn man vind weet dit nog niet maar hij vind sowieso al dat ik te snel ga oftewel dat hij hem nog echt een beetje als baby tje ziet terwijl jelle toch echt al een lekker dreumesventje is. Wat vinden jullie zit jelle te lang in de box. Oftewel 'ontneem' ik m zijn vrijheid?

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    D. zit er hier ook nog in hoor! In elk geval tot 2 jaar en als ze nog wil, tot de baby komt en dan gaat ie omhoog.
    Ze wil er nu zelfs regelmatig zelf even in spelen. Verder zit ze er standaard s morgens even in als ze uit bed is met een cracker en wat drinken. Kan ik rustig douchen, wasje aanzetten, etc. daarna eten we samen een broodje. Dat weet ze inmiddels precies.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Nee hoor, zeker niet. Grenzen zijn voor een kindje ook veilig en lekker rustig. Het kindje van m'n vriendin heeft er tot 2 jaar ingezeten. Hij vond het een fijn plekje en speelde er iedere dag minstens een uur in.

Wij hebben hem bij de oudste ook vroeg weggehaald, maar die vond het altijd al een drama. De jongste vind het minder erg en nu laat ik hem staan voorlopig, gewoon om beiden meiden af en toe wat rust te geven (en mama ook soms :p ) .

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Finn was net een jaar toen hier de box eruit ging, en dat ging prima

16. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Hier staat de box ook nog... Ik vind t wel lekker, de box is echt mila's plekje. Vooral ook als ik snel iets moet doen ofzo.. Ze klautert namelijk overal op en luistert nog niet goed.. Op de bank, vensterbank, vind t dan wel zo veilig.. Ze loopt hier overigens al los.. Vaak kijkt ze ook vanuit de box tv of speelt.

17. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Die van mij zit ook nog geregeld in de box hoor. Wel vaak niet langer dan een kwartiertje, maar hij kan zich er prima vermaken....

18. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ons meisje zat er ook nog geregeld in maar de afgelopen maand of zoiets (denk ik) hebben we 'm niet meer gebruikt! We zitten nu ook te twijfelen of we de box eruit zullen doen, dan kan de kerstboom daar mooi staan en straks ook haar eigen stoeltje, een leuk tafeltje, speelgoed, oid.

Je merkt vanzelf wanneer je 'm niet meer gebruik en dan doe je 'm toch gewoon eruit? Denk dat voor ons dit weekend daarvoor aangebroken is!

19. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik wil de box straks ook gebruiken als veilige plek als ik even naar de wc moet of iets dergelijks. Dat mijn dochter leert dat ze daar even moet wachten tot mama (of papa) terug is. Dat deed mijn moeder ook bij mij en broer en zus en ik zat altijd heerlijk te spelen en zij kon even een wasje ophangen of (uitgebreid) naar de wc :)..

20. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Met 10 maanden weggedaan, ze zat er toen al ruim een maand niet meer in. Ze heeft sowieso maar weinig in de box gezeten, ze vond er niks aan, op de grond was vele malen leuker.

Deel Deze Pagina