Mijn kleine meid heeft vreselijke oorontsteking. vrijdag zijn we naar het ziekenhuis gegaan en hebben we penicilline en zetpillen gekregen. Tot nu toe werkt het nog niet.. Ik voel me letterlijk doodziek van verdriet om mijn kleintje zo'n pijn te zien hebben. Wie heeft dit ook meegemaakt en wanneer gingen de medicijnen werken?
kan je niet helpen maar wel sterkte ermee. marinte is ook al 2 dagen jengelig dus daar zit ook wat te broeien. is erg slopend he?
Och de mijne werd 3 weken terug verkouden en dacht aan een griep maar ze zat zolang te pruttelen met een loopneus en hoesten werd erger dat ik afgelopen woensdag dacht, laat ik eens even met haar langs de huisarts gaan. Blijkt ze aan beide oren een fikse onsteking te hebben!!! Niets gemerkt of wat dan ook, erg verradelijk ; S Antibiotica gekregen en merk nu al dat het echt beter gaat gezien ze nog amper hoest en bijna geen loopneusje meer heeft. Lijkt me heel erg als je baby verschrikkelijke pijn heeft : S Of mijn kleintje er zo een last van ondervond weet ik dus niet gezien ze niet huilde of der oortjes pakte.
Ach wat vervelend voor je kleine meid Mijn zoon had een paar weken geleden dikke ooronsteking in beide oren Hij is wel ouder (nu een jaar) maar daardoor niet minder vervelend. Je moet er mee rekening houden dat je op de derde dag begint te merken dat de medicijnen hun werk doen, en dan wordt het met de dag beterder! Beterschap voor je kleine meid! Heb je het bed al schuin gezet, zodat er minder druk op komt? En heb je ook baby neusspray? Moet je ook even in haar neusje sprayen, ik weet niet of het mag op die leeftijd maar denk het wel. Als je het zelf niet weet moet je even een huisartsenpost bellen of zo. Beterschap!
Heb het bedje iets omhoog gezet ja. Geen neusspray in huis.. Zelfs de zetpillen paracetamol helpen niet. Bedankt allemaal..
Ik hoorde pas van iemand, dat colloidaal zilverwater een soort natuurlijke antibiotica is, dat je voor allerlei doeleinden kunt gebruiken. Bij oorontsteking kun je het bijvoorbeeld in de oortjes druppelen. Misschien iets om te proberen dus. Om er meer over te weten te komen, kun je het beste even op de naam googlen en het is via internet of een betere drogist ook wel te bestellen. In elk geval veel sterkte ermee! Ik weet zelf hoe zeer het doet, want ik had als klein kind ook vaak oorontsteking.
Mijn zoontje heeft dit ook gehad toen hij een week of 8 was... echt heel zielig!! Medicijnen werkt hier redelijk snel gelukkig!! Sterkte ermee
penicilline moet nu toch wel zo zoetjes aan gaan werken dnek ik. ik zou gewoon naar de huisartsenpost bellen hoor. en orpijn is mega vervelend, al voor ons. laatst staan voor een baby. oh ja wat je nog kan doen om de pijn een bettje te verzachten. heel zachtjes in haar oortje blazen
Oh wat vervelend. Bij ons mannetje (nu 6 maanden) ging het vanzelf over, al heeft hij nu al 2 weken een loopoor (komt pus uit stromen). Morgen dus weer naar de ha. Wij konden hier alleen maar met hem op de bank zitten, zodra we hem loslieten begon hij weer met krijsen. Bij hem hielp het dus om overeind te slapen, maar bij hem was het dus na 1 dag eigenlijk al een stuk beter. Ik zou de huisarts nog maar een keer bellen. Heb je gisteren de huisartsenpost gebeld?
Nee gister niet.. vandaag zouden ze moeten gaan werken. Tot nu toe gaat het goed, maar de avond is nog niet begonnen. Dan is het altijd het ergst ..
Zijn we gister geweest, er was alleen ee kleine spanning in de nek en die zou nu weg moeten zijn. Verder was er niks ernstigs volgens haar.
Misschien is er iets bij gekomen? (de antibiotica moet toch echt al werken) Antibiotica maakt alle bacterien dood, goede en slechte. Ik heb het ook vaak dat er dan na de kuur weer iets bij is gekomen. Ga gewoon terug naar de dokter en eis dat hij je kindje nog eens goed onderzoekt. Mijn zoontje heeft het nog nooit gehad hoor (afkloppen), maar ik hoor het wel vaker. Misschien spruw? Spruw: witte uitslag op tong baby | Kinderziektes | Gezondheid Sterkte! Groetjes Noor
Nou, weer bij HA geweest. Het oortje was niet meer rood dus dat zou betekenen dat de ontsteking bijna weg is. Ze zou nu last van erge krampjes hebben van de penicilline!