Wanneer 'lang' zonder baby geweest?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Even een vraagje aan de moeders: wie van jullie is al wel eens een week zonder hun baby geweest en hoe oud was je baby toen? En beviel het? Of zou je het nooit meer doen? Ben benieuwd...

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij gaan in de winter 4 dagen weg zonder ons moppie, ze is dan 6 maanden, ik zie er nu al tegenop, laat staan een week! ik lees mee, wie weet hoef ik er helemaal niet zo tegenop te zien.

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Op zich zou het er bij mij om gaan dat ze dan wel gewoon bij papa is... maar dat ik dan een week naar de zon zou gaan. Ik twijfel of ik het dan al zou kunnen, ze zou dan al wel 9 maanden zijn...

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik nog nooit (niet eens één dag).

Ik had van vriendlief voor moederdag (Milan was toen 10 maanden), een weekendje weg (1 nachtje) gekregen. Maar tot nu toe nog geen gebruik van gemaakt omdat ik Milan gewoon niet kan missen. Een week zou ik dan ook echt niet kunnen, misschien over een jaar ofzo wel, maar voorlopig nog niet.

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

een weekje bij papa zou ik wel aandurven, helemaal als ze 9 maanden is, ik zou er alleen niks aan vinden om alleen weg te gaan :) .
    als je je er goed bij voelt zou ik het rustig doen, je kindje wordt er niet minder van in ieder geval.

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    ja, nee, ik zou dan ook niet alleen gaan, maar met een stel vriendinnen!

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

het langste is 1 hele middag! schaam schaam

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Het zou dan al wel kunnen hoor, met 9 maanden (als ze dan geen bv meer krijgt, anders wordt het al moeilijker natuurlijk). Maar ik zou wel van tevoren even goed bedenken of jij het zelf al wel kan. Stel, je zit daar een weekje in de zon, en je kan alleen maar aan je kindje denken. Dan heb je ook niet echt een fijne vakantie lijkt mij.

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik geef geen bv, dus dat scheelt. Tja, ik weet niet of ik het kan... dat is het hem nu juist. Aan de ene kant heb ik wel zin in een week zon zonder zorgen en aan de andere kant is het inderdaad ook niks als ik de hele tijd aan haar denk als ik daar ben. Op zich heb ik geen problemen mee dat ze naar kdv gaat enzo. Maar ze heeft nog nooit een nacht ergens gelogeerd bijvoorbeeld...

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Kan je d'r anders niet eerst een keertje ergens een nachtje laten logeren, bijv. bij opa en oma? En kijken wat je daar van vindt. Als je dat al niet trekt zou ik niet op vakantie gaan.

11. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ja, dat is misschien wel een idee. Als ik een nacht al niet trek, dan gaat het zeven nachten helemaal niet lukken natuurlijk ;)

12. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Mijn zoontje logeert regelmatig 2 nachtjes bij opa en oma. Dat trek ik goed, mis hem wel, maar kan goed genieten van andere dingen. 1 week lang zou ik niet kunnen, terwijl ik mijzelf wel als makkelijk beschouw mbt overlaten van verzorging aan anderen. Maar 1 week op vakantie zonder mijn zoontje dat zal ik de komende jaren zeker niet doen. Een paar dagen - ja zeker.

Misschien kun je idd kun je 1 a 2 nachtjes "proef draaien". Kijken of je dat van vindt.

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik ben toen ze 5 weken was naar een concert geweest, dus 1 hele avond en de halve nacht....daarna heeft ze weleens 1 nachtje gelogeerd als we een feestje hadden maar dat doe ik alleen als het echt niet anders kan. Vind het al erg genoeg dat ik haar 3 dagen per week moet missen als ik moet werken! Maar goed, ik denk dat, als jij het aankunt en het ook wilt, dan lukt het ook. Zeker als papa bij haar is. Als je het doet, geniet er dan van!!

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wat opvallend dat de meeste het zo lastig vinden zonder kind

Wij zijn toen Roos een maand of 7 was een weekje wezen wintsersporten, we hebben haar echt wel gemist, veel over haar gepraat en elke avond samen foto's van haar bekeken, maar........

We hebben ook hartstikke genoten. Niet allen wij maar ook de opa's en oma's waar ze bleef logeren omdat we het vertrouwen in hun hadden en Roos ook omdat die een potje aandacht kreeg waar mama bijna niet aan kan tippen. Al met al zijn we blij dat we het hebben gedaan en als deze kleine smurf geboren is gaan we na een tijdje weer met zn tweetjes weg

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Jesper heeft wel eens een nachtje bij mijn ouders geslapen zodat wij heel even bij konden tanken (sliep pas met 18 maanden door). Maar dan stond ik wel de volgene dag om 10.00 uur op de stoep. Zou ook echt niet zonder hem weg kunnen eerlijk gezegd.

16. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik ben bij mijn oudste een week samen met mijn man op vakantie geweest, zij was toen 6 maanden. Ik doe dat noooooooiiiiit meer. Ik ben net bevallen van onze derde en haar kan ik niet eens een middagje missen.... haha. Veel succes!

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik ben nog nooit een nachtje zonder Fenne weg geweest eigenlijk, maar... dat gaat vanavond voor het eerst gebeuren! Ik vertrek zo voor 2 dgn naar Duitsland voor het werk en slaap dus 2 nachtjes in een hotel daar. Best wel vreemd moet ik eerlijk toegeven, ik zie dr toch echt elke dag... al is het soms maar even een half uurtje als ik uit het werk thuis kom en zij al snel naar bed moet. Maar zometeen dus donderdag pas weer... ach, komt wel goed! :D

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier zijn we een keer naar een concert geweest was ongeveer een 7 uur weg en 1 keer zijn we een dag weg geweest 13 uur. die dag was echt te lang ik wilde echt gewoon naar huis.voelde mij echt niet prettig.
    een week zou ik echt niet kunnen. maar fynn gaat ook echt overal mee naar toe.wij doen alles wat we voor heen ook deden alleen nu met zijn 3 tjes

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het langste is 1,5 dag (uit logeren bij opa en oma) en dat vind ik wel lekker. In oktober ga ik een weekendje met een vriendin naar London (twee mama's even lekker weg).. dat vind ik lang zat ;) Ik vind het voor mezelf 'raar' om niet met mijn kindje op vakantie te gaan en zou dat ook niet zo snel doen.. Een weekendje vind ik wel weer kunnen. Ieder z'n ding hè?

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Voorlopig zou ik er niet aan moeten denken. Niet eens aan 1 nachtje. Een werkdag vind ik prima of een avondje weg met vriendinnen, maar daar blijft het bij. Ik op vakantie is voor mij de kleine en manlief ook. Als hij straks wat ouder is denk ik er misschien weer anders over.

Ik weet wel dat mijn ouders het heel leuk vinden als hij in de toekomst een nachtje komt logeren en daarom laat ik het ook wel gebeuren als hij een jaar is ofzo. Maar niet omdat ik het zelf wil hi hi

Deel Deze Pagina