Mijn zoontje heeft in het begin ook heel veel gehuild, ik werd er ram gek van. Maar ik was er ook vast van overtuigd dat er iets aan de hand was. Want een baby huilt en krijst niet zomaar!!! Ook al kreeg ik dat van iedereen te horen! Uiteindelijk werden mijn vermoedens bevestigd, doordat hij met de vacuum gehaald is en een sterrekijker was, zijn zn nekwervels verkeerd getrokken. Ook zaten er blokkades in zijn nek en schouder en had hij daardoor een enorme voorkeurshouding!! Een manueel, cranio-sacraal en fysiotherapeut later en......een heel ander kind!! Dus mijn advies: blijf zoeken naar antwoorden!
Krijgt hij wel genoeg te eten? Soms kunnen kindjes daardoor ook van de kook raken namelijk. Ik zou als ik jou was dit ook bij het cb neer leggen, zij kunnen je ook goede adviesen geven. Verder zou ik als ik jou was me even verdiepen in een verborgen reflux en koemelkallergie. Gewoon zodat je het eventueel uit kan sluiten als je er niets van herkend. Heeft hij misschien veel krampjes? Dan kan je ook kijken of je nog iets met de voeding kan doen, wat ook kan helpen is buikje masseren, met de klok mee draaien. Naar he, als een kindje zoveel huilt. Lekker in een goede draagzak (bv bondolino) bij je dragen, hele goede troost, heel goed voor de hechting en houding van je kindje.
Als de spruw niet minder wordt meteen daktarin vragen. Mag eigenlijk niet bij kleintjes maar heb ik bij alledrie mijn kids gehad op jonge leeftijd. Is na een dag weg. En idd naar een chiropractor gaan!! Mijn dochter huilde 3 maanden en toen ben ik daar ook heen geweest, oorzaak was verschoven nekwervel van de bevalling, na 1 behandeling huilde ze nog nauwelijks. Nu mijn derde kindje hetzelfde verhaal!
Bij ons ook heel erg huilen, inbakeren heeft heel goed geholpen. Daarnaast ook reflux waar ze ook erge pijn van had maar ze kon ook de rust niet vinden om in slaap te vallen.
Mijn jongste (nu 8 mnd) heeft 3 maanden heeeeel veeeeel gehuild! Ik ben naar een osteopaat geweest, maar het huilen bleef, mij door laten verwijzen naar een kinderarts, waar ik nu nog met hem loop! Hij had verborgen reflux en kma en na 3 maanden toen we eindelijk de goede medicijnen en voeding hadden was het huilen over!!! Dus heefgt in totaal 4 maanden geduurt, dus begrijp je helemaal! Ik zou voor jezelf en voor een evt arts alle klachten / symptonen opschrijven zodat je misschien een duidelijjker beeld krijgt van het huilen van je zoontje! Veel succes en sterkte en hoop dat het snel beter word! Ohh heb trouwens niet het hele toppic gelezen, dus sorry als ik dingen dubbel zeg! haha