huilen, huilen, huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mary Jane, 21 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik ben ook op eigen initiatief jhbpmeel gaan gebruiken. Als je je aan de voorgeschreven hoeveelheden op de verpakking houdt, kan het geen kwaad. Gewoon met de minimale hoeveelheid beginnen. Als het echt verborgen reflux is vind ik het ronduit belachelijk/schandalig dat de dokter niks voorschrijft. Eis dat gewoon zou ik zeggen.

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    waar kan ik jhbpm kopen? (heb ik nu zelf een nieuwe afkorting bedacht?)

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Bij elke drogist.

4. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Heet Nutriton en is een oranje doosje.

5. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Ja gewoon gaan gebruiken hoor! Is geen medicijn ofzo dus kan geen kwaad. Op t pak staat 2-4 schepjes per 100ml, Dewi krijgt 160cc en daar doe ik 3 schepjes in..dat is tot nu toe genoeg. Dus je zou t gewoon eerst met een beetje kunnen proberen.

Inderdaad belachelijk dat ze t je niet adviseren en dat t vanzelf wel overgaat! Als je je kindje kan helpen dan doe je dat toch graag!? Moet niet gekker worden zeg! Dan maar pijn hebben en je ellendig voelen totdat je 3 maanden oud bent...te zot echt waar!

6. randi

randi Niet meer actief

rare dokter heb je :( je kan haar ook gaviscon geven dan heeft ze teminste niet zoveel last van het zuur

7. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    tja...ik moet nu eerst maar wachten tot de drogisten maandag weer open zijn....

bedankt meiden

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    dag meiden,

Ik weet niet of iemand dit nog leest, maar het gaat vandaag een stuk beter! Gelukkig maar. Ze heeft vannacht vrij normaal geslapen en nu gaat het ook goed. Soms huilt ze in haar slaap, maar dat duurt nog geen minuut en dan slaapt ze gewoon verder.

Na het drinken houd ik haar wat langer bij me (inclusief drinken een half uur, vannacht 20 minuten). Dan houd ik haar niet helemaal rechtop, maar haar hoofdje wel een stuk hoger dan haar beentjes. Zo kan haar melk even 'zakken'. Nu ligt ze gezellig in de kinderwagen in de woonkamer.

Maandag weer naar de chiro. Hopelijk gaat het gauw nog beter...

9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik dacht echt dat het beter ging met Jadyn. En dat gaat het overdag ook, maar gisteren was het weer drama. Vanaf 18:00 uur tot bijna middernacht heeft Jadyn keihard geschreeuwd. Niet huilen, maar echt krijsen. En overstrekken en zwaaien met armpjes, beentjes en hoofdje...zoooo zielig. Omdat ze nu ook niet meer wou drinken, heb ik uiteindelijk maar de huisartsenpost gebeld. Daar ben ik heel vriendelijk te woord gestaan. Veel van mijn zorgen en vermoedens deelde deze mevrouw. Tijdens het gesprek viel Jadyn in slaap. Ik hoefde haar niet voor een voeding wakker te maken (de laatste had ze om 18:30 uur gehad). Ze heeft geslapen tot 5:45 uur de volgende morgen. Zo moe was ze van dat lange huilen en wakker zijn. Nu eerst de behandelingen van de chiropractor maar afwachten. En als dat niet helpt naar de huisarts en/of kinderarts om haar goed te onderzoeken. Soms is het na 2 of 3 maanden ook zo opeens over....kunnen we eindelijk eens leuke dingen met haar gaan doen!

10. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groningen
    Hoi MJ,

gaat hier net zo! Gister ging t hartstikke goed en vandaag is t weer draaaaama!

Ik zou 2 weken vakantie aan mijn verlof vastplakken maar heb net om verlengd verlof gevraagd. Dan wil ik die 2 weken later in t jaar opnemen wanneer ik ECHT van haar kan genieten want dat kan ik nu niet!

Zie t echt niet zitten om alweer aan t werk te gaan!

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    oh Mirwar, wat jammer is dat he?

Ik heb het gelukkig ook gunstig kunnen regelen met vakantie en ouderschapsverlof. Ik moet 18 augustus weer beginnen. Hoop dat alles voor de tijd wel goed is! Anders zat ik nu al over de helft van mijn verlof! Zou ik 8 juni weer moeten werken!
    Brrrrr

xx MJ

12. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groningen
    Hallo,

we zijn net met Dewi naar de osteopaat geweest en deze denkt toch aan t Kiss-syndroom. Er zit een werveltje aan de rechterkant niet goed...
    Ze is hier nu onder behandeling, volgende week moeten we weer heen. Ze kon heel duidelijk zien (en horen!) dat ze heel veel pijn heeft..zooo sneu..:(

Ik hoop zo dat het nu veranderd!

Duim alsjeblieft maar voor me (ons) :d

13. randi

randi Niet meer actief

ik duim voor je en normaal gezien ga je na een paar behandelingen al een héél ander kind hebben hoor ;)

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    dag lieve Mirwar,

Ook ik duim voor je. Stiekem ben ik ook een beetje blij voor je, want als het idd het kiss-syndroom is, kan je echt heel snel verbetering zien (en horen)! Laten we het hopen! Ik ben nu 4x naar een chiropractor geweest en daar wordt het al een stuk beter van. Toch denk ik dat er in haar buikje ook iets niet lekker zit. En daarvoor kunnen we weer beter naar een osteopaat! Eerst de chiro maar eens even afwachten. Donderdag vraag ik wat hij ervan vindt.

liefs

15. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groningen
    Hoi hoi,

ja ongelooflijk wat zo iemand dan kan betekenen he!? Ik hoop ook echt dat t hier gaat helpen! Ik denk net als jij MJ dat het hier ook een combinatie van iets is ja...Zowel iets met de nek als met de verborgen reflux..Het blijft puzzelen!

Maar we houden vol! :D En hopelijk met snel resultaat!

@ MJ: Wat een prachtig bossie haar heeft jouw kleintje trouwens zeg!

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Dag Mirwar! Hoe gaat het nu met Dewi?

Bij ons gaat het met ups en downs. Afgelopen zondag heeft Jadyn weer een vreselijk hysterische aanval gehad. Mijn vriend heeft deze gefilmd hoe ze tekeer ging. Maandagmorgen zijn we meteen naar de huisarts gegaan en hebben we het filmpje laten zien. Ze stuurde ons door naar de kinderarts. Daar moeten we maandag heen (spoedafspraak).

Verder ging het deze week redelijk. Woensdag en donderdag regeldagjes met 9 en 8 voedingen. Vandaag gaat het eigenlijk super. Ze heeft net haar 5e voeding op. 's Nachts slaapt ze nog niet door, hoor.

We zijn inmiddels al 6 x bij de chiropractor geweest. Hij kan duidelijk merken dat haar nekje minder krampachtig is. Die hysterische aanvallen hebben waarschijnlijk een andere oorzaak.

En hoe gaat het nu bij jou?

liefs Mary Jane

17. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groningen
    Hoi MJ,

Ja hier eigenlijk hetzelfde! De ene dag zien we duidelijk verbetering en de andere dag is het weer helemaal mis! De osteopaat zag ook duidelijk verbetering in haar gezichtsuitdrukking (minder gespannen, mindere frons) en ze liet nu rustig alles gebeuren terwijl ze de 1e keer gierrrrrde van de pijn!
    Ook kan ze nu af en toe iets langer gewoon rustig bij je liggen maar dan vooral na de fles. Als ik haar gewoon es zomaar voor de leuk en de gezelligheid oppak om te knuffelen gaat ze standaard weer huilen :( zoooww jammer!

Met mijzelf gaat t alleen minder goed...nu jank IK hele dagen, ben constant overstuur zo erg dat ik ga hyperventileren en overgeven..Heb me dan ook ziek gemeld op t werk (waar t niet serieus genomen wordt helaas....ziekmelden werkt alleen als je kotsend en schijtend boven een pot hangt op je arm in t gips hebt ofzo..tussen de oren is t niet te zien aan de buitenkant he!?...)

Maar goed we blijven positief! we gaan nu eerst lekker een paar daagjes weg met zijn 3en, even bij tanken! hopelijk gedraagd ze zich ;)

Ben benieuwd hoe t bij de ka gaat maandag! laat maar even weten!

Succes!

Liefs Mirjam

18. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Probeer jij even te genieten van de daagjes weg samen? Zorg goed voor jezelf.

liefs MJ

Deel Deze Pagina