hoeveel tandjes heeft/had jullie kindje met bijna een jaar? Mijn meisje heeft nu twee onder en net de tweede boven! dus totaal nog maar vier!volgens mij erg weinig voor deze leeftijd!
Bij Quinten heb ik net de zevende tand ontdekt. Er zitten er 4 boven en nu net de derde onder gezien. Boven in zit een enorme bult dus denk dat tand 8 er ook aan zit te komen.
Mijn moppie heeft nog steeds 6 tanden met 14 maanden.. Wel al een paar keer weer "tandenluiers" gehad, maar geen tand extra te zien...
8 Tanden vanaf dat hij 9 maanden was. Nu dus al een poos rustig. Die kiezen mogen van mij nog wel even wegblijven hoor! 8)
sophie heeft 8 tandjes (4 onder en 4 boven) die volledig door zijn, 2 kiezen boven door en onder zie ik ook een kiesje zitten ze heeft er trouwens volgens mij geen last van
het is echt heel verschillend! ik ben blij dat ze in ieder geval niet een uitzondering is! we wachten het maar gewoon af dan! al moet ik zeggen dat ze tandloos erg goed kan eten
alyssa was net 4maanden toen ze haar eerste 2tandjes had. nu zag ik vanavond dat er bovenin ook iets aan te komen zit. een erg vlotte dame dus. liefs doris
Alle kinderen van mij zijn snel met tandjes, zit in mijn genen denk ik. Ons meisje had met 1 jaar 8 tanden en 4 kiezen. Ze komen ook iedere keer per 2 tegelijk. (zielig eigenlijk, 2x tegelijk pijn, maar is er zo ook wel sneller door heen)