Hallo, Sinds een paar dagen begint mn zoontje heel hard te huilen zodra hij in bed ligt. Hij is nu 8 maanden. Hij had eerst ook koorts en hij eet slecht. 's Nachts slaapt hij wel de hele nacht door en overdag is hij gewoon goed in zijn doen. Hij ziet alleen een beetje bleek. Het lukt hem al een paar dagen niet om in slaap te komen overdag. Hij is dan alleen maar aan het krijsen in zijn bed. Is dit uitproberen of zou hij toch ergens last van hebben? Ook een zetpil lijkt niet te helpen. Wat moet ik hieraan doen?!!!!!
ja, hier het zelfde probleem. Als ik casper naar bed breng dan gaat ie vrolijk liggen en na een half uurtje begint hij te huilen. Als ik er heen ga en ik troost hem (ik haal hem er niet uit), maar zodra ik wegga begint het weer opnieuw. Wij hebben ook al zetpil uitgeprobeerd maar dat werkte ook niet. We hebben ook al zitten brainstromen over de voeding (huilt hij omdat hij honger heeft?) Dus ik lees ook mee en hoop dat de werkende tip er tussen zit.
Lastig he, hij is niet de enige dus. Slaapt Casper dat eerste halve uurtje wel? Net heb ik Tijn een kwartier laten brullen en is hij gelukkig toch in slaap gevallen. Maar eergisternacht zijn we om half 2 's nachts maar met de auto gaan rijden omdat niets hielp. Toen is hij gelukkig in slaap gevallen en konden we hem in zijn bed leggen.
Denny had het ook een paar maanden terug. dat was bij hem het eerste stukje verlatingsangst. het is lastig en zielig en je moet er echt ff doorheen. hij heeft het nu nog soms dat hij helemaal in paniek raakt als ik wegga uit zijn kamertje. het schijnt toch echt helemaal over te gaan
Aan verlatingsangst had ik nog niet gedacht, ja zou goed kunnen. Wel heel frustrerend, ben dan toch bang dat hij ergens pijn aan heeft. Maar dat kan zowat niet, want als hij uit bed is lacht hij vrolijk.
Krijgt hij tandjes want dat kan aanvoelen als een oorontsteking en dan is liggen dus niet fijn. Je zou dan (net als bij verkoudheid) het bed wat schuin kunnen zetten. Het kan ook heel goed zijn (omdat je zegt dat hij het eerste half uur wel gewoon rustig is) dat hij dan net in slaap valt en begint met dromen en daar weer wakker van wordt.
hier was dat met 9 mnd, ehct uit het niets paniek huilen....darvoor nooit problemen met in bed leggen ed...duidelijk verlatingsangst/eenkennigheidsfase....merkte het vooral dat hij niet meer alleen gelaten kon wordne als ik ff de kamer uit liep...eertse week was super heftig..en 2e week al minder...en toen wa shet over...
Hij slaapt wel eventjes en dan ineens brullen geblazen. lees dat het een fase is dus maar even op de tanden bijten. (moet me wel verbijten als hij zo huilt en ik moet weer weg lopen, ach ik ondek nu ik moeder ben wel meer zwaktes van mezelf )