dreumes 1 jaar poept groen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liebrando, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ons meisje poepte eerst donkergroen leek soms alsof er een sliertje bloed bij zat, maar met afvegen niks. Het waren overigens echt knikkers aan elkaar, waar ze ook echt even voor heeft moeten stinnen. Sorry voor de vieze praat. Nu heeft ze zachtgroene ontlasting met donkergroene erdoorheen, nog steeds knikkers aanelkaar. Ik heb het gevoel dat ze de groene poep sinds ze normale melk drinkt heeft. Ze dronk ook niet super veel dus misschien dat daar die knikkers van kwamen, maar nu drinkt ze de laatste dagen wel vrij veel, maar toch nog knikkers.

Ze drinkt ongeveer zo 400cc melk soms net iets meer op een dag voor de rest gewoon drinken dubbelfriss ofzo, want rosevicee enz wil ze absoluut niet drinken. Krijgt ze nou teveel melk ofzo, of te weinig ergens van binnen?

komt het iemand bekend voor?

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Groene ontlasting bij een kindje van een jaar lijkt mij niet erg normaal. Heb je dit ooit aangegeven bij je Huisarts of consultatiebureau? Ik zou dit daar even aangeven en na laten kijken.
    Mijn zoontje poepte toen hij pasgeboren was wel eens groen, als hij krampjes had, maar bij een ouder kind kun je het beter even na laten kijken.

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Niet toevallig sla, andijvie of spinazie gegeten?

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Dacht dat t iets met (een gebrek aan ??) voedingsstoffen te maken heeft, ik weet t alleen niet zeker. 400 cc is wel vrij veel; vlgs mij mogen ze max 300 hebben, maar kan me niet voorstellen dat t daaraan ligt....Misschien morgen even de HA bellen?

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

ze heeft gister zo 250cc melk gehad en haar ontlasting was zachter en nu heel licht groen van kleur. Misschien dat het nu de goede kant op gaat?? Hou het even goed in de gaten en anders even naar de HA. Ze krijgt fruit en groente vraag me dus af welke voedingstoffen ze eventueel dan te weinig zou kunnen hebben?

Deel Deze Pagina