moeite om in slaap te komen..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by blackjack, Apr 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blackjack

blackjack Lid

Jan 21, 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn zoontje van 4,5 maand heeft steeds moeite om in slaap te komen, hij verzet zich echt heel erg tegen het slapen.
    soms is ie dan ook zo overstuur voordat ie slaapt.
    het ging ongeveer 3weken goed, dat hij niet meer overstuur was voor het slapen gaan.
    nu sinds een weekje is het weer drama, overdag ook vaak.
    hij is dan echt zo overstuur, echt heel zielig.
    zodra ik zie dat ie moe word stop ik ook met spelen en leg ik hem neer of wieg hem in slaap.
    ik moet er wel bij zeggen dat tandjes krijgt.
    en nog iets..
    hij slaapt overdag maar 30 min tot 45 min en word dan wakker (maakt niet uit waar hij ligt, in zijn bedje of wandelwagen of de box)
    en wil dan eigenlijk vaak nog wel slapen want vaak is het te kort..
    heeft iemand tips of een idee wat hier aan te doen is..?

2. mugje

mugje Actief lid

Jul 28, 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien komt het door de warmte, hier heeft die van mij dit sinds vorige week donderdag. Afgelopen 2 dagen nergens last meer van en vanmiddag weer wel.
    En vanaf 7 uur 's avonds steeds nergens meer last van.

3. blackjack

blackjack Lid

Jan 21, 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    het overstuur zijn was vandaag iets minder vaak, maar het is vervelend want je kunt er niks aan doen behalve troosten..

iemand anders tips of ideen?
    ook over dat half uurtje slaap..?

4. lenka

lenka Bekend lid

Aug 13, 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas geen tips en hopelijk ga je je zoontje niet vergelijken met mijn zoon maar Lennert heeft dat nu al meer dan 13 maand weet ook niet wat ik er aan kan doen. Ik weet in ieder geval dat hij geen pijn heeft, geen natte broek heeft, geen honger heeft en dat hij lekker knus bij mij ligt maar niks helpt.
    Het is zelfs zo erg dat als hij zijn bed nog maar ziet hij echt begint te huilen en te krijsen niet normaal.

5. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    hier hetzelfde... dochter zit echt tegen haar slaap te vechten en nog steeds niet de ideale oplossing gevonden.. bij ons is het overigens alleen in de avond! Dus ik lees even mee voor de tips!

6. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    1,130
    3
    36
    Misschien een speentje?

en tsja, ik laat die van ons soms ook wel even huilen (tenzij ze helemaal over de rooie gaat).

En misschien helpt inbakeren of een puckababy als je kleintje ook erg beweeglijk is? Dat hielp hier in ieder geval wel.

Die hazeslaapjes zijn ook herkenbaar, maar gaat wel beter sinds ik haar consequent op bed leg ( en niet meer beneden hou) als ze moe word en ik meer regelmaat volg: flesje, knuffelen, box en slaapje.

Share This Page