Mijn 10 maanden oude dochter heeft vreselijk veel moeite met in slaap vallen de laatste anderhalve week. Ze ligt rustig tot half 9 te babbelen. Elke nacht horen we haar 6 keer huilen ongeveer en zien dan dat ze gewoon nog slaapt. Elke nacht is het een drama en elke avond lopen we 100 keer naar boven Hellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllp
Het huilen in de slaap kan komen doordat ze aan het dromen is (de dag aan het verwerken). Wij zijn tot de conclusie gekomen dat we hier niet elke keer voor hoeven te lopen, Kylian is nu 3.5 jaar en doet het nog steeds. Op een gegeven moment herken je de huiltjes weer en weet je precies wanneer je wel moet gaan en wanneer niet. Hier kwamen we erachter dat hij sneller en makkelijker doorsliep als we hem lieten gaan, maar soms dan huilt hij zo hysterisch dat ik hem echt wakker moet maken om hem eruit te krijgen. En wat betreft het in slaap vallen, als ze lekker ligt te babbelen zou ik haar gewoon laten gaan. Misschien helpt het door haar bedtijd eventueel een half uurtje te verschuiven (b.v van 19 uur naar 19.30 uur). Hier speelt Kylian ook nog altijd even in zijn bed voordat hij gaat slapen. Groetjes Anita
Als ik haar laat gaan gaat ze steeds harder huilen en word wakker. Dat is helaas geen optie. Als we meteen haar speen geven is ze stil en slaapt ze weer maar een uur later is er weer hetzelfde aan de hand. Ze gaat al ipv kwart over 7 om kwart voor acht en dan ligt ze een uur te babbelen. Wil haar niet te veel laten spelen want daar is haar bedje niet voor bedoelt. Vandaag ging het in slaap vallen heel goed
Hier is het geen babbelen maar echt huilen. Hier is /was het dus pijn! Ben gister gestopt met de mediactie tegen de reflux! En ze heeft vannacht door geslapen !!!!!!!
Hier ook echt huilen s'nachts. Vannacht maar 1 keer gehoord. Geen idee hoe het kan hoor. Fijn dat Marin de hele nacht heeft geslapen