Hoi hoi, Volgens mij heb ik het ff nodig om te horen dat hier ooit een eind aan komt Mijn zoontje is nu 15 maand en een week oud. Een heerlijk lekker actief spelend mannetje. Sinds 2 weken echter begint ie een echt duiveltje te worden. Als hij iets niets wil, dan gilt ie moord en brand, dan smijt ie zich op de grond alsof de wereld vergaat. Wordt 's nachts wakker om vervolgens OF KLAARWAKKER te zijn of huilen. Dit vangen we gelukkig goed op en vinden we ook niet het grootste probleem. Alleen overdag....pffffff....niets is goed, niets is leuk genoeg....alleen op de arm hangen bij mama. Als een speeltje valt, dan gilt ie, als iets niet wil lukken, dan gilt ie! Eten doet ie in een compleet ander ritme. Wat ie lekker vind en niet, veranderd met de dag. Kortom; ons wereldje word ff op de kop gezet door dit heerlijke kleine monstertje Hij is ook bezig met zn laatste kiesjes, dus dat zal ongetwijfeld meespelen, maar is dit ook weer zo een leuke fase? Dank jullie wel alvast! Groetjes Marieke
Klinkt als een megasprong Ennuh... ja t gaat over. Probeer hem af te leiden als ie met speelgoed smijt. Of raap het samen met hem op. Zo doen wij t hier ook en ze vindt t leuk om dingetjes op te ruimen. Ze willen graag alles zelf doen en tjah daar zijn ze soms nog een beetje te klein voor en dat eten... breek me de bek niet open. De ene dag eet ze n heel bord macaroni en de volgende keer wil ze het nog niet eens proeven.. Wellicht ga je ook nog krijgen dat ie alleen wil eten als ie het zelf mag doen.. Das hier het geval en dat duurt eeuwen voordat ze haar eten op heeft..