Wiggel-waggel... Daar gaat ie!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door podiki25, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    #1 podiki25, 10 apr 2014
    Laatst bewerkt: 10 apr 2014
    Hoi Dames!

Ik wil heel even mijn trots delen met jullie! Onze kleine man kan sinds gisteren los alleen lopen! Ik ben zoooo fier. Ja hij eet niet goed en ja hij weegt maar 8,5 kg maar wát ben ik trots op onze jongen! Na alle eet-ellende ook leuk om te zien, hihi.
    Hij is nu 12 maanden en 3 weken. Best vroeg dus. Na een heftige buikgriep de week ervoor was het deze week precies de week van "de eerste keren": eerste keer los lopen (en direct het huis al lopend gaan verkennen), de eerste keer alleen zelfstandig van een glas drinken en de eerste keer de trap omhoog klimmen (20 treden met mama erachter zodat hij niet valt)! Net of hij ineens alles moest "inhalen". Grappig joch.
    Zo, dat was mijn positief berichtje van vandaag. Vertel me dat van jullie nu maar! :)

2. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Oh zo leuk als ze uitzicht zelf gaan lopen.En natuurlijk ben je daar trots op.Ik ben vandaag vooral trots dat ze haar prikjes weer heeft doorstaan.

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Wat goed Denise! Want lastig hoor die prikjes. Soms vind ik het zo zielig, ze weten niet wat er gebeurd en dan ineens prikkk....

4. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Pff moest haar in houdgreep nemen vond het dit x echt heel zielig moest er haast van huilen *schaam* maar na 1 minuut was ze weer helemaal vrolijk.Nu hopen dat ze er niet zoveel last van krijgt.En moet je al achter je kleine man aanrennen?

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja, dat moet ik ook altijd doen als we naar de dokter moeten, hem in een houdgreep houden. Anders gaat het echt niet. Hij gilt ook de hele wachtkamer bij elkaar, echt zielig.
    Ik moet er op dit moment nog niet echt achter rennen, alhoewel hij gisteren toch ineens het salon uit stapte en richting de keuken ging. Maar dan viel hij op zijn poep en ging hij al kruipend verder. Wel schattig hoor.

6. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk voor je! Heerlijk als ze weer iets kunnen! :D

Mijn positieve bericht van vandaag:

13 maart een meting gehad n.a.v. een asymmetrische afplatting van spruitje zijn hoofd. Was toen 110% en dat zou betekenen dat hij een redressie-helmpje moest.
    Het zou op 108% moeten zitten als hij 5,5 maand was.
    Vandaag werd de 'tussenstand' bekeken.
    Het was 102%!!!
    Tranen in mijn ogen zo blij was ik!
    We hebben er keihard voor gewerkt en gestreden, maar dit maakt alles goed!

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Wauw Spruitemoeder, wat een heerlijk goed bericht! Gelukkig dat hij geen helmpje op moet, het arme joch.

Deel Deze Pagina