ik heb een vraagje. we hebben een peuterbedje gekocht voor onze dochter. De breedte en lengte van het matras zijn 160x70 . Nu zien we alemaal leuke kinderdekbedovertrekken maar die zijn wel 140x200 is dat dan niet veel te groot? of kan dat wel kwa formaat?
i dont know, persoonlijk hebben wij peuterovertrekjes maar lees weleens dat er hier moeder zijn die een normale 1 persoonsmaat gebruiken en het dan flink instoppen op het eind.
wat zijn de maten van die peuterovertrekjes? en waar koop je die? Dat maakt dus niet uit om het in te stoppen! dat is ook een idee. bij die overtrekken staat ook dat het kinderovertrekken zijn. apart dan want het is gewoon eenpersoons volgens mij
Mijn zoons bedje heeft matrasmaat 70x150. En dan een peuterdekbed van 120x150 erop. Dat vind ik een goede combinatie. Dat dekbed en de hoezen zijn van de Hema. 1 keer uit nood een 140x200 dekbed gebruikt, maar dan hangt het dekbed aan de zijkant op de grond, en de voeten liggen best hoog.. Dus ik zou er niet zo'n grote bij kopen.
Heb je een bedje bij de ikea gekocht? Die heeft nml andere maten dan de meeste andere peuterbedjes. Ik heb een dekbedje 120 x 150 en een bijbehorend overtrekje van de Hema. Matrasje is ook 70 x 150. Anders moet je even bij de Ikea kijken.
ja dat klopt idd. kwamen we ook achter dat de maten net anders zijn. maar we gaan even bij de Hema kijken bedankt dames
Hoi hoi had ook al gereageerd in je andere topic maar doe het hier gewoon nog een keer. Ik heb mijn overtrekken bij de Hema en Zeeman vandaan. Zijn niet voor een 1pers dekbedje bedoeld. Misschien dat je daar eens kan kijken? Maten weet ik niet
ik heb vandaag bij de Hema een peuterdekbed en 2 overtreksets en 2 hoeslakens gehaald. perfect dames bedankt! en ze waren nog in de aanbieding ook!