Huilen jullie mannen vaak?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    ik heb mijn man 1 keer met waterige ogen gezien verder nog nooit.

2. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

+ 1

Iedereen is anders maar ik hou wel van een man die zelfverzekerd genoeg is om zijn emoties te laten zien!

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik heb hem in de bijna 10 jaar dat we nu samen zijn misschien 1 of 2 keer zien huilen. Dus nee eigenlijk nooit. Ik jank daarintegen om alles haha.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    In 7 jaar tijd heb ik 'm twee keer zien huilen... een keer toen z'n allerliefste vogeltje dood ging in z'n handen en de tweede keer toen we afscheid moesten nemen van onze kattenkindjes, wat een k*tdag was dat zeg. Zaten we samen op de bank te brullen...

Om films o.i.d. hoeft ie niet te huilen.

5. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Doet die van mij gelukkig niet bij elke film....maar het is wel zo dat, wanneer het dan gebeurt, hij bij me komt hangen zodat ik hem kan troosten. :D

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb hem nog nooit zien huilen.

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ik heb hem in 3 jaar tijd 2 x zien huilen.

1 x toen het niet zo goed ging in onze relatie.. en hij mij niet kwijt wou ;) en 1 x toen onze kleine meid was geboren.. maar het is meer vochtige ogen met af en toe een klein traantje die over zn wang rolt.. dan dat hij echt tranen met tuiten huilt zeg maar ...

ik kan er absoluut niet tegen als een man huilt.. dan moet ik nog harder huilen haha.. maar goed, ik ben dan ook echt een emomuts..

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Mijn man en ik kennen elkaar nu 8jaar en heb hem twee keer emo mee gemaakt, de eerste keer was toen hij mij vertelde hoe hij het als 10 en 13 jarige jongen heeft ervaren toen zijn ouders overleden.... Vooral het ziekbed van zijn moeder was verschrikkelijk voor hem om mee te maken.
    Wij leerden elkaar kennen toen we 29 waren en hij heeft er al die jaren niet over gepraat.
    En toen onze dochter was geboren... En daarmee zijn gezin....

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Haha nee ik zou dat ook niet zo leuk vinden denk ik. Ik huil zelf amper.
    Mijn man heeft gehuild ( van geluk ) toen de kinderen geboren werden. E van verdriet toen we vorig jaar een vriendin hebben begraven.

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb mijn man 3 keer zien huilen.. bij overlijden van zijn tante. bij geboorte van onze zoon.. en dat we (dachten we) eruit waren dat scheiden de beste optie was voor ons.

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier dus ook :D

12. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hahahaha mijn vriend ligt helemaal dubbel hier :D

Maar nee hij huilt (bijna)nooit en al helemaal niet om televisie :D

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hij huilt niet bij films of tv-programma's. Wel als het om ons gaat. Tijdens de bevalling of als ik ziek ben. Dan krijgt hij wat vochtige oogjes. Maar geen tranen met tuiten hoor.

14. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

in de 12 jaar dat mijn man en ik samen zijn heb ik hem 2x zien huilen en dat was bij een begravenis

15. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Die van mij is lekker emotioneel. Niet bij een film, maar als hij ziet dat ik of een van onze kindjes pijn hebben dan jankt hij het hardste... Vind ik wel vertederend. :D

16. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik heb mn vriend 2x zien huilen in de 5 jaar dat we samen zijn. 1x toen we voor t eerst samen naar t graf vn zn vader gingen, en 1x toen wij (bijna) uit elkaar gingen..
    Voor de rest, nooit! En al helemaal niet als t iets te maken heeft met de tv.

17. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Die van mij huilt vrij veel. Niet met snikken enzo, maar gewoon natte oogjes..
    Eigenlijk (bijna) altijd als ik huil. Dat raakt hem dan zo..
    Ik vind het wel schattig. Maar het is wel ons geheimpje ;)

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nee, helemaal niet vaak.
    Alleen als hij een flinke dip heeft, iemand overlijdt maar ook op onze bruiloft :D Verder huilt hij nooit.

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    In de 8 jaar dat ik hem ken 1 keer, toen zijn broertje ernstig ziek bleek te zijn en het nog niet zeker was of hij uberhaupt nog wel te genezen was.

20. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hij kan alleen weleens janken van het lachen, maar anders dan dat niet. Tenminste, niet waar ik bij ben hahahah :p.

Deel Deze Pagina