Huilen jullie mannen vaak?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Mijn man heb ik alleen zien huilen toen het totaal niet goed ging met me (gelukkig is dat een ver en grijs verleden), toen ik hem ten huwelijk vroeg en toen zijn vader overleed. Hij huilt absoluut niet gauw, maar laat zeker wel zijn zorgzame kant zien. Ik ben zelf een opkropper en het komt er bij mij alleen uit als ik echt overloop. En bij zielige stukjes op tv (Simba's vader die overleed in the Lion King (gekke ik :D), bij het einde van Titanic) en bij bepaalde boeken (Dobby die overleed in het laatste Harry Potter-boek :D).

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.574
    36.552
    113
    Mijn man heb ik in bijna 10 jaar tijd misschien 2 keer zien huilen. Als hij huilt dan is er echt iets aan de hand.

Mijn vader trouwens net zo. Mijn vader heb ik in mijn hele leven maar 2 keer zien huilen, wel op mooie momenten trouwens. Toen ik vertelde dat ik zwanger was van de oudste en toen hij te horen kreeg dat de jongste naar hem vernoemd was.

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    We zijn 7 jaar samen en ik weet zijn huil momenten.

1- overleiden van zijn vader
    2- geboorte Lise
    3- afgelopen vrijdag toen ik bijna dood was en hij zichzelf al zag zonder vrouw met 2 kinderen.

4. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    bij mooie goals.. :)

5. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Niet bij films of zo maar hij wordt wel heel snel emotioneel als we samen praten over iets tussen ons of zo, ook als hij zo'n 'ik hou zó veel van jou' bui heeft:p heel lief dan zit ie ineens met tranen in zn ogen :) awwhh

6. Leliana

Leliana Niet meer actief

Sinds wij kids hebben laat hij ook eindelijk zijn gevoelige kant zien.

Mijn vriend huilde op oudejaarsavond. 5 minuten voor 12. En dat kwam omdat een van mijn jongens naar de klok liep en zei: 'Kijk papa, de wijzer is bijna boven..Gefeliciteerd'

Het was ook een ontroerend moment. Mannen die hun emoties laten zien zijn echte mannen! :D

7. Leliana

Leliana Niet meer actief

:$ heftig!

8. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Mijn man heeft gehuild toen hij het jawoord wilde geven. En één keer toen ik huilde om iets waar ik mee zat (financieel) en hij het zo sneu voor mij vond.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Nog nooit zien huilen.
    Alleen 1x 1 traantje en dat was bij de 9weken echo van jolisa. Toen zag hij dat dat koppie bewoog en dat dat armpje omhoog kwam. Haha volgens hem was de vk kamer stoffig!! ;)

Hij is echt te trots om te huilen en vindt het voor mietjes.
    Maar ik als zijn vriendin weet dat er een hoop emotie's achter dat stoere schuilt.

20 jaar zonder ouders gezien te hebben als 12 jarige van angola naar portugal verhuisd zonder ouders. Ja dat maakt je wel sterk als persoon

10. in 21 jaar tijd niet vaak

Bij het overlijden van zijn vader en zijn neef.
    en het overlijden van de vader van zijn (tweeling)jeugdvrienden.

en toen onze meiden zijn geboren...vooral bij de oudste toen kwam er een hoop emotie los, toen was zijn vader ook pas overleden.

11. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    bij het overlijden van een familielid
    bij de geboorte van onze dochter
    bij ons huwelijk

12. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dat was het ook zeker, ik vind het nog het ergste dat ik er niet was voor hem! Dat hij helemaal alleen was met onze nieuwste aanwinst, hij heeft een uur lang met onze kleine meid rondjes gelopen in de verloskamer, er was nog geen arts verpleegster niets geweest, ze was nog niet schoon gemaakt, niet na gekeken niets!
    Iedereen was bij mij op de O.K. Verloskundige, verpleegkundige, gynaecoloog, kinderarts en weet ik wie meer.

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Af en toe huilt hij wel gelukkig. Wel echt om hele erge gebeurtenissen.

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb mijn man maar 1 keer zien huilen en dat was om een heftige ruzie tussen ons en ik bij me moeder ging logeren voor een tijdje. Misschien dat hij soms om erge dingen huilt als ik er niet bij ben, maar we hebben niets erg meegemaakt godzijdank. Dus ik weet dat niet.

Om zielige films huilt hij ook nooit, hij zegt wel dat hij de film zielig vond. Ben er eigenlijk blij mee ;) ik hou zelf niet van mannen die daar om janken, vind ik zelf vrouwelijk overkomen. Bedoel er niks mee verder hoor, sorry ervoor :)

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik had een ex die om het minste of geringste begon te wateren.

Begrijp me niet verkeerd, een man mag best huilen.

Maar om een grote, langharige, bebaarde rocker te zien pruilen bij de eerste de beste kritische opmerking is allesbehalve opwindend.

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    In eerste instantie huilde hij weinig
    1x toen zijn vader in volle paniek naar het zkh moest
    1x omdat ik zei dat ik bij hem weg wilde omdat ik het echt niet meer trok...

Maar toen hij wakker werd uit zijn kunstmatige coma...pfff...hij heeft wat afgehuild. In eerste instantie snapte hij er toen ook helemaal niks van. Hij was zijn hele ziekbed van voor de "slaap" kwijt en besefte niet dat hij op dat moment in levensgevaar was. Hij wilde gewoon weglopen van de IC (wat onmogelijk was door alle apparaten die in en uit zijn lijf kwamen). En toen later het besef kwam is hij best depressief geweest...twijfelde of hij niet gewoon beter gelijk had kunnen overlijden. Tsja, dan huil je wel...en vaak. Maar ik vond dat absoluut niet erg en begreep het! Ik heb vaak met hem meegejankt...

Dus, in principe een koele kikker maar sinds hij ziek is wel wat emotioneler ;)

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus.

Ik vind het eigenlijk juist stoer als een man zijn emoties durft te tonen. Hij hoeft niet om alles te huilen maar op momenten dat het mag vind ik het helemaal niet erg.

Mijne huilt ook af en toe heus wel eens. Niet bij films. Wel kan ie heel geraakt zijn door muziek maar dat is ook zijn leven. Verder bij echt ernstige dingen. Toen ik in het ziekenhuis lag bv heeft hij wel tranen in zijn ogen gehad. Mocht ook best. Was voor hem allemaal verre van makkelijk.

18. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb mijn ex-man nooit zien huilen,hij huilde nooit,niet bij het overleiden van zijn oma,niet bij de geboorte van onze zoon,niet bij onze scheiding.Had ie maar eens gehuild denk dat af en toe eens goed janken flink kan opluchten,ook voor mannen!

19. Yelice

Yelice Niet meer actief

Nou ik heb me man nog nooit echt zien huilen als in tranen met tuiten maar wel dat de tranen in zijn ogen stonden.
    Van geluk bij de geboorte van onze kinderen.

bij iets op de tv kan hij wel een brok krijgen zoals die beelden van de schietpartij in USA op die school.
    Hij zag die foto's voorbij komen van al die kinderen en dat greep hem erg aan , mij ook maar ik zat gelijk dikke tranen te huilen hij had ze in zijn ogen staan.
    Ik kan huil snel zelfs bij een mooi liedje wat me aangrijpt ;) me man niet ...... en eerlijkg ezegd als hij om een film zou huilen zou ik hem denk ik uitlachen :) mijn man is een stoere vent hahaha

20. knap

knap Niet meer actief

Mijn vriend lat ex wat hij ook is huilt niet zo gouw! Die kropt al zijn verdriet op.

Maar mijn vader die kan zo vol schieten nu begrijp ik steeds meer zijn emo.s Eindelijk of het er makkelijker op woord is te bezien, Vroeger had hij ook vaak last van dronken man,s tranen.

Maar waarom zou een man niet mogen huilen?

Ik zelf vroeger( huilebalk vond ik me zelf) kon makkelijk huilen nu moet ik er echt me best op doen o die emo te laten stromen want anders komt er geen traan meer uit. Denk te veel tranen laten vloeien. Denk dat het wel goed is om je emo,s soms los te laten anders krijg je een muur van verdriet dat is ook niet gezond.

Deel Deze Pagina