difrax fles & bambix..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RSL, 17 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Hallo dames.

Ik zit met een probleem. Ons meisje mag sinds gister bambix in de fles. Maar de M speen is te strak en krijgt ze niets uit. Maar de L speen is veel te groot. Dan heeft ze de fles binnen 4 minuten leeg, met als gevolg veel huilen. Ook de 3 standen speen was geen succes omdat ik iedere keer de dop los moest draaien. . proberen op de goede stand uit te komen..Ook geprobeerd de M speen groter te maken wat niet wou. .. gevolg een gillend kind. . helemaal over de zeik. . uiteindelijk de fles leeg gegooid en voeding gemaakt met 1 schepje rijstebloem (M speen).

Wat moet ik nu. . Ik weet het namelijk niet meer...

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    De level 3 speen van dr. Brown's. Daar drinken mijn zoontjes ook hun pap mee uit Difrax fles. Die speen zit tussen de M en L speen van Difrax in.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ging het goed zonder bambix in de fles? Ik zie er namelijk geen voordeel in, van mij sliepen ze geen nacht langer op een rijstebloem fles.
    Met de 3 standen speen kan je ook de fles draaien in het mondje he. Dan is de S fles niet in de ideale houding maar hoef je de voeding niet te onderbreken.

Mn dochter dronk vroeger wel een fijne granen papfles uit avent met een 123 speen. Zoon heeft nooit papfles gedronken.

4. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ze krijgt voor de nacht normaal een fles met 1, 5 schepje rijstebloem. daarop slaapt ze vaak tot een uur of half 9. gisteravond met bambix gedaan en nu was ze er om voor 6 al. . En inderdaad met de S fles is dat zo niet handig om de fles te draaien. . grr frustrerend dit.. Ik wil het zo graag goed doen maar zou niet weten hoe

5. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    net contact gehad met cb. . En niet nu dus eerst warm eten oefenen. Daarna als het goed gaat 1 of 2 schepjes bambix door fles smorgen. Met een 3 standen speen. En als ze wat steviger kan zitten kan ik beginnen met stukjes brood.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina