ik heb voor alysia altijd die bekers met die ritsjes gehad van de nuby! nu vind ik dit alleen echt ownijs slechte bekers NIET anti lek en niet schoon te krijgen. Nu vraag ik me af wat is nu een ECHTE goede anti lek beker die niet na 1 keer hard vallen heel erg lek! het liefst met een rietje maar zonder rietje is ook goed dan wel zo plastic tuitje zal maar zeggen en niet de babyspenen flessen.... bedankt alvast
De friso beker lekt hier absoluut niet en is nog betaalbaar ook. Alleen zonder rietje, wel met plastic tuit. Ook makkelijk schoon te krijgen dvind ik.
Bij de kruidvat hebben ze van die leuke Winnie the Pooh bekers. (vorige week stonden ze in het krantje, normaal hebben ze ze niet) Lekken niet, vallen niet kapot en kosten maar 3.39 Ik zweer erbij
Hier geen anti-lek bekers, dit omdat het hetzelfde "effect" heeft als een fles. Flessen worden helaas nu eenmaal afgeraden na het 1e jaar. De beker moet kunnen 'lekker' als je hem ondersteboven houdt. Daarom hier een tuitbeker waar ik het ventiel heb uitgesloopt, zonder oren voor iets van 1,79 bij kruidvat. I-DE-AAL! Groetjes Six
ik denk dat ik dezelfde heb als blondiefu, rietjesbeker van winnie de pooh, bij de trekpleister (volgens mij zijn kruidvat en trekpleister hetzelfde, ik heb een tuitbeker van TP waar een prijssticker op zat van kruidvat ) hier een fotootje. word hier mee gegooid en al, geen probleem, alleen als er vruchtensap inzit, dat wil op de ene of andere manier nogal eens door het rietje omhoog komen. schooonmaken is heel makkelijk, ik haal hem helemaal uit elkaar en doe alles in de vaatwasser, en als het rietje niet goed schoon meer wil (roosvicee-aanslag bijv.) gooi ik m even een nachtje in de azijn en dan in de afwasmachine.
okee bedankt allemaal... ga dan maar eens kijken bij de kruidvat hebben ze die nu nog weet iemand dat toevallig?
dankje :-D hij is nu helemaal schattig met een enorme blauwe plek midden op zijn voorhoofd.... de kast wilde niet aan de kant :-D kijk maar in mijn album
aaaghhhh, stomme kast ook! verelend dat die meibels niet mee werken he en dan nog zo lef kijken op die foto, een schattigmannetje nog steeds