Ons werd vooral ook gezegd goed op te letten of ze er zélf last van had. Ontstoken of plakkerige oogjes, dr ogen niet goed open en dicht kunnen doen etc. Want dat zou een teken zijn van te weinig traanvocht in dr ogen. Maar dat was allemaal niet het geval, dus het was in elk geval geen reden tot zorgen. Zo zie je maar weer, elk kindje is echt anders, zelfs als het om traantjes gaat
Damiën is nu bijna 21 maanden en ik geloof dat hij pas na een jaar met tranen huilde... Heeft wel een ontstoken oogje gehad in de eerste weken, maar heeft er verder geen last van gehad... Dus hij was erg laat met tranen met tuiten
jamie huilt alleen met traantjes als hij echt verdrietig is! gisteren bv had hij echt zo;n honger en zette ik hem in de box zodat ik zijn flesje kon maken. ging hij zo hard heeel zielig huilen met dikke tranen.... als hij gewoon moe is of boos of weet ik het dan huilt hij wel maar dat is meer om gewoon geluid te maken dit is altijd zo geweest. huilt alleen met tranen als hij verdriet heeft of pijn heeft. ps. heb het opgemerkt toen hij een maand of 5 was denk ik. maar jamie is niet vaak verdrietig. meestal als hij begint te huilen of te jammeren word meneer op zijn wenken bedient of getroost
Damiën is nu 4 maanden oud en af en toe zie ik wat vocht buiten zn ooghoekjes, maar echte traantjes zijn het nog lang niet!
Dan moet ik ook maar eens aan t cb vragen want hij heeft hier nog nooit echt met tranen gehuild. 2 of 3 keer letterlijki 1 traan maar verder niets dus dan maar even checken. Maar toen hij net geboren was tot 3 maanden heeft hij heel vaak erg vieze oogjes gehad dus wie weet verklaart dat het
hier meteen al in de kraamweek... anders ff bij cb vragen; misschien verstopt traanbuisje???of gewoon wat later?