Huilen met traantjes: wanneer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tante29, 17 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ons werd vooral ook gezegd goed op te letten of ze er zélf last van had. Ontstoken of plakkerige oogjes, dr ogen niet goed open en dicht kunnen doen etc. Want dat zou een teken zijn van te weinig traanvocht in dr ogen. Maar dat was allemaal niet het geval, dus het was in elk geval geen reden tot zorgen. Zo zie je maar weer, elk kindje is echt anders, zelfs als het om traantjes gaat ;)

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Die van ons huilde ook al heel snel met echte traantjes denk vanaf een week of 2

3. Hier een week of 6.

4. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Damiën is nu bijna 21 maanden en ik geloof dat hij pas na een jaar met tranen huilde... Heeft wel een ontstoken oogje gehad in de eerste weken, maar heeft er verder geen last van gehad... Dus hij was erg laat met tranen met tuiten ;)

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    jamie huilt alleen met traantjes als hij echt verdrietig is! gisteren bv had hij echt zo;n honger en zette ik hem in de box zodat ik zijn flesje kon maken. ging hij zo hard heeel zielig huilen met dikke tranen.... als hij gewoon moe is of boos of weet ik het dan huilt hij wel maar dat is meer om gewoon geluid te maken :D

dit is altijd zo geweest. huilt alleen met tranen als hij verdriet heeft of pijn heeft.

ps. heb het opgemerkt toen hij een maand of 5 was denk ik. maar jamie is niet vaak verdrietig. meestal als hij begint te huilen of te jammeren word meneer op zijn wenken bedient of getroost :)

6. Damiën is nu 4 maanden oud en af en toe zie ik wat vocht buiten zn ooghoekjes, maar echte traantjes zijn het nog lang niet!

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dan moet ik ook maar eens aan t cb vragen want hij heeft hier nog nooit echt met tranen gehuild. 2 of 3 keer letterlijki 1 traan maar verder niets dus dan maar even checken.

Maar toen hij net geboren was tot 3 maanden heeft hij heel vaak erg vieze oogjes gehad dus wie weet verklaart dat het

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hier meteen al in de kraamweek...
    anders ff bij cb vragen; misschien verstopt traanbuisje???of gewoon wat later?

Deel Deze Pagina