Mijn woonkamer zit onder de créme

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessy77, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja, dat geloof je toch niet? En ik heb er echt de P in.

Ik stond in de keuken even snel een afwasje doen. Ik had mijn dochtertje (een 16 maanden oude dondersteen) op de bank gezet met een banaantje voor de tv.

Op een gegeven moment vond ik het toch verdacht stil in de woonkamer en ben dus gaan kijken. Mevrouw heeft dus haar rugzakje met ritsluiting open weten te krijgen en haar zonnenbrandcréme weten te pakken. Alles, maar dan ook werkelijk waar ALLES zit onder de ROZE zonnenbrandcréme! De tv, de bank, de vloer, mijn tapijt, de muren, de deuren, de ramen, de planten, zijzelf en hou je vast..zelfs de kat!:$ En ik ben niet eens zo heel lang weggeweest, hooguit 5 min!
    En dan zit ze me staan en zegt "ooooh waaaaaaauw". Ik wist even niet of ik in lachen moest uitbarsten of dat ik heel hard moest huilen. Haar wel een standje gegeven want mama vond het toch niet zo heel grappig.

De jongedame ligt inmiddels op bed dus ik mag zo aan de schoonmaak:) De vloer, ramen en deuren gaan nog wel, maar hoe krijg ik in godsnaam zonnenbrandcreme van mijn muren, tapijt en stoffen(!) bank af??

Iemand enig idee?? Zou ik gewoon een water met een sopje kunnen gebruiken, en zou dit werken voor op de muren? Blijven de plekken dan niet zichtbaar?

Alvast bedankt voor het meedenken:)

2. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    hihi, :Dsorry moest wel even lachen mijn broer heeft dit ooit met wasco gedaan toen hij klein was, in de mooie witte keuken ;).
    Wilde je vooral even succes wensen met opruimen, als de vlekken niet weggaan zou je kunnen kijken bij verf-behangzaak/ bouwmarkt die hebben wel altijd speciale schoonmaakmiddelen voor vloeren/tapijt/ muur enzo.
    Wij hebben bij onze bank trouwens speciaal reiningsmiddel gekregen.
    Verder zou ik het denk ik eerst met een gewoon sopje proberen.

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ooooooh, moest wel even lachen hoor! Mijn zoontje heeft pasgeleden de keuken onder de sudocreme gesmeerd en hij zag helemaal wit.:D
    Ik heb alles schoongekregen met afwasmiddel, gewoon puur op het sponsje. Als hier iets in de bank beland, gebruik ik gewone handzeep uit een pompje, handdoek natmaken, zeep op de handdoek en poetsen maar. Ik weet niet wat voor muren je hebt, maar met afwasmiddel kan niet veel gebeuren denk ik.
    En je arme kat, moet dat beest nog in bad ook.:p Tapijt en kleden doe ik ook altijd met handzeep, daar krijg je bijna alles mee schoon.

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Heel erg vervelend voor jou dat je nu alles zo moet gaan poetsen, als ik in jouw schoenen zou staan zou ik er flink van balen.

Maar zoals ik het verhaal nu lees moest ik er onwijs om lachen, wat een kleine deugniet....... (als mijn dochter het deed had ik er vast niet om gelachen.....sorry :D)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sorry, maar ik val hier toch even van mijn stoel van het lachen, :D En heb tegelijk een hoop medelijden met je :(

Schoonmaaktips heb ik zo niet, maar als dingen echt niet meer schoon te krijgen zijn, is hier je inboedelverzekering voor... :)
    Misschien mag je dankzij deze stunt straks wel een nieuwe bank uitzoeken ;)

6. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Jooooooh... mijn zus deed dat op die leeftijd met de inhoud van haar luier.....

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik moest stiekem even gniffelen.. Kleine deugeniet..

En wat zijn ze dan snel.
    Zo geen tips, behalve met een sopje aan de slag en misschien een tapijt/stofreiniger voor de vloer en bank..

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha sorry moet ook erg lachen ( en had het zeker niet gedaan als het mijn was overkomen) zie het helemaal voor me...

de muur: ik heb weleens in een boze bui op mijn man een biefstuk tegen de muur gekeild dus gevolg was bloed van de koe op de muur. dit kreeg ik er goed af met een gewoon sopje van allesreiniger. en geen vlekken gebleven.
    tapijt zou ik doen met vanish tapijtreiniger. heb ik ook een keer poep mee uit lichte vloerbedekking gekregen. wel flink schrobben.
    en de kat? tja die zal het niet leuk vinden om gewassen te worden. succes

9. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Lijkt erg op een scene van de dvd van mn dochtertje van de Teletubbies... Tubbie-toetje zat ooooooveral.

Uiteindelijk heeft Nunu alles schoongemaakt. kWeet niet wat het telefoonnr van Nunu is... even googlen?

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vind het heel vervelend voor je, maar ik lig hier helemaal dubbel. wat zielig voor je kat! *proest*

11. Skye

Skye Niet meer actief

Whahaha, Sorry, maar zie die kat al voor me.

Echt balen. Hoop dat je het wel schoon krijgt, want al die vlekken, dat is helemaal niet om te lachen

12. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Moet ook erg lachen, zie het helemaal voor me. Ik hoop dat je alles schoon kunt krijgen, succes!

13. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

:D sorry moest ook lachen

Is het gelukt met schoonmaken? Voor de muren kan je Biotex (poeder) gebruiken. Verder heb ik geen tips, succes!

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Het is gelukt hoor:) heb de vlekken uit de bank met een sopje eruit gekregen en de vlekken op de muur ook, daarna met een gummetje over de muren en er was gelukkig niets meer te zien!

Nou die kleine draak heeft me wel aan het werk gezet vandaag zeg;)

Als het iemands anders zn woonkamer was geweest had ik er waarschijnlijk ook heel erg om moeten lachen maar moet eerlijk bekennen dat het in dit geval meer als een boer met kiespijn was:)

Maar goed, het blijft ook wel een schatje:p

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Helaas hier geen tips maar wel veel sterkte gewenst (heb wel smakelijk gelachen om je verhaal.. je beschrijft het ook wel heel leuk. Ik heb het net aan mijn man voorlezen die ziet er nu uit alsof hij een horrorfilm heeft gezien... dit is zijn schrikbeeld! :D)

Fijn dat de vlekken eruit zijn!

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

mijn nichtje heeft dit bij mij vroeger dus gedaan met lippenstift! ook zo fijn! hoe me moeder het eraf gekregen heeft weet ik echt niet haha

17. miss mama

miss mama Lid

26 aug 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig zijn de vlekken verdwenen en morgen moet je er zelf vast ook om lachen ;)

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

en wat heb je met de kat gedaan?:D

19. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Mijn oudste deed dat ook rond die leeftijd en dan elke keer als hij geslapen had en toevallig n poepie had...pfff

Moest wel even aan die foto denken van 2 van die boefjes die dat met verf gedaan hadden. Die circuleert nogal op internet dus misschien kennen mensen hem?

Goed dat de vlekken er nog uit gingen. Wat een enorme boef zeg!
    Die van mij wil ook nog wel eens van die aparte acties hebben.
    Daarom zal mevrouwtje hier lekker in de box zitten als ik "even een afwasje" doe. Want ik hou nml ook niet zo van dat soort verassingen. :D
    Wel een mooie anecdote voor als je uk groot is. Heb je foto's gemaakt? (Tja dat zou dus na n goed vloek moment mijn eerste actie zijn :p)

En ja idd wat heb je met de zonnebrand-kat gedaan? Of heb jij er geen die wassen geen probleem vind?

20. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wat de kat betreft, die heeft mijn vriend lekker een douche mogen geven, zelf ben ik er maar niet aan begonnen want dan had ik nu wel overal schrammen zitten. Als dat arm beestje ergens een hekel aan heeft is het wel water. Was ook wel sneu hoor, zo'n grote stoere dikke beest die na zo'n douche best voor een muis door zou kunnen gaan, zo lief:D Hij was ook redelijk gepikeerd want heeft de rest van de avond met zijn rug naar ons toegekeerd gezeten:p

Helaas hebben we de box zo'n 3 maanden geleden de deur uitgedaan maar dit zijn idd momenten dat ik m wel heeeeel erg mis ja hahaha.

Heb er geen foto's van gemaakt en achteraf (vandaag, in tegenstelling tot gisteren, kan ik er idd smakelijk om lachen) vind ik het wel heel jammer! Maar ben er van overtuigd dat dit niet haar laatste streek geweest is.

Als ik het verhaal over poep lees dan ben ik toch wel heeeeeel blij dat het in mijn geval om 'gewoon' zonnenbrandcreme ging! Lijkt me verschrikkelijk!:$

Deel Deze Pagina